Leven en laten leven. Het is erg poedersuiker als die mensen idd zo doen, maar dat is hun probleem en niet die van jou! Ik heb er dit jaar nog niet zo'n last van, maar vorig jaar wel. Heb vorig jaar een heel pittig jaar gehad en heb toen heel goed kunnen zien dat vriendinnen op school niet veel meer is dan aardig doen tegen elkaar. Er was 0,0 steun. Dit jaar zijn de klassen volledig gehusseld etc, dus nieuwe mensen om mee om te gaan. Ben tot nu toe erg blij, maar ik weet in mijn achterhoofd wel dat het toch wel een keer mis gaat in dit jaar. Lijkt wel alsof er ruzie gezocht wordt
Heb niet alles teruggelezen, maar wat vervelend dat iedereen zich dit jaar zo rot voelt zeg! Dat is echt heel vervelend, je zou toch verwachten dat iedereen wat volwassener is geworden. Hier is het gelukkig echt super gezellig, ik vind al die nieuwe mensen heel tof en heb er ook nieuwe vrienden bij. Zeker na Berlijn
Ik had me trouwens ingeschreven voor Barcelona zoals jullie waarschijnlijk weten. Alleen er is helaas loting, want er zijn 16(!!) personen te veel. We zijn maar met een groepje van 3, dus dan zal er wel niet veel van overblijven. Heel erg duimen dat we allemaal mogen dus, maar ben bang van niet
Berlijn was echt suuuper leuk! Eerste dag hadden we niet zoveel vrije tijd, maar de laatste 2 (volle) dagen daar waren súper gezellig. En gister de busreis terug naar huis ook.
Elise, ik denk dat het echt niet aan jou ligt. Ik merk nu ook in mijn school en vriendengroep dat er echt gewisseld wordt met mensen die erbij komen of toch niet meer zo goed bij ons passen o.i.d. Komt wel weer goed!
Fijn dat het leuk was Dees! Ik duim voor je Elise!
Ik ben net met Oreo naar mijn huis in de tuin geweest. Hij vond het zo leuk, echt heel grappig. Ook was hij vooral blij met het gras haha. Ik heb er natuurlijk wel voor gezorgd dat hij geen eikels en dergelijke op heeft.
De meeste eikels die op de grond liggen zijn bruin, daar zit minder giftige stof in, als hij daar een paar van meepakt is niet zo'n ramp. Maar wel geinig!
Ik begin vandaag ook alvast een heel klein beetje aan het voorbereiden voor de pww. A.s week nog vakantie, vrijdag erna eerste twee proefwerken en dan een week vol aan de bak. Zie er nu al tegenop.
Succes Dees! Hier nog geen stress voor de toetsweek, ben goed voorbereid Donderdag begint mijn toetsweek. Mijn moeilijkste toetsen zijn op donderdag en vrijdag, dat heeft voor en nadelen
Succes Dees en Joëlle! Het komt vast goed. Mijn toetsweek is pas 3 weken na de herfstvakantie, dus ik hoef er nog niet aan te denken.
Hebben jullie nog ideeën wat ik vandaag met mijn paard kan gaan doen? Ik mag nog niet rijden of longeren, en ik heb al twee dagen met hem gewandeld. Ik kan wel weer gaan wandelen, maar ik vraag me af of jullie nog goede ideeën hebben.