Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar heb ze nog niet terug helaas
Vind ik toch wel weer erg knap. Minste fouten in zijn klas was geloof ik 2 fouten. 

xCarpediem schreef:Hebben jullie nu ook je herkansing verspilt door Engels niet te maken? Bij ons heb je geen recht meer op een herkansing als je de landelijke kluto's gemist hebt.
Volgens mij wordt de lening ook studiefinanciering genoemd.
kusjemariska schreef:xCarpediem schreef:Hebben jullie nu ook je herkansing verspilt door Engels niet te maken? Bij ons heb je geen recht meer op een herkansing als je de landelijke kluto's gemist hebt.
Dat weet ik eigenlijk helemaal niet, ik hoop het niet want heb m'n herkansingen altijd hard nodig :p Ik ga t morgen eens navragen op school hoe dat nou zit met die gemiste luistertoets!
xCarpediem schreef:Heb je ook naar hogescholen gekeken? Dat kan heel erg verschillen met de sfeer op de universiteit.
Ik vind de UU echt vreselijk, maar de HU (zit er praktisch naast) vind ik helemaal geweldig en zie ik echt als de geschikte school voor mij.
xCarpediem schreef:Hebben jullie nu ook je herkansing verspilt door Engels niet te maken? Bij ons heb je geen recht meer op een herkansing als je de landelijke kluto's gemist hebt.
) Amira_ schreef:Ja ik was het die niet naar de UvA wilde haha! Was er voor een studietest, dus meegemaakt hoe het daar gaat in het dagelijks leven en ik voelde me er gewoon niet op mn plek. Vond de sfeer niet fijn enzo. Op de VU vond ik het veel prettiger
Zal het nooit helemaal leuk vinden, want zie wel echt op tegen studeren. Maarja wat moet ik zonder vervolgopleiding
) xCarpediem schreef:@Imke, ik vond de sfeer er gewoon echt niet fijn. Daarnaast vond ik dat er weinig persoonlijke aandacht was op de open dag, maar dat is misschien een kwestie van verkeerde mensen treffen.
Ik voelde me echt een nummertje op de UU en dat wil ik niet.
mingming schreef:Ik heb helaas in de Engels luister toets 9 fouten, en bij die van Duits heb ik 28 punten (totaal was 36 geloof ik) Niet zo blij mee, had bij het oefenen telkens iets van 3 fouten in totaal...
Wel super leuk nieuws net: Ze hebben een gastgezin gevonden voor me in Engeland![]()
![]()
![]()