Gouden tip; die huiswerk op de dag dat je het opgegeven krijgt. Dan zit het nog in je hoofd en hou je tijd over.
En als je dingen moet leren; herhaal het na ongeveer 24 uur nog een keer. Dan wordt het beter opgeslagen in je lange termijn geheugen.

Het is even omschakelen maar ik garandeer je dat het je meer tijd en hogere cijfers oplevert!

Dus wat dat betreft had het niet veel eerder gekund... Maar inderdaad, ik probeer zoveel mogelijk op dezelfde dag te doen! De herhaal tip ga ik ook zeker proberen maar ik moet nog even kijken hoe ik dat ga halen met ander huiswerk en druk schema.
Dan ineens moet er nódig gestofzuigd worden of gestreken (doe ik anders alleen in uiterste nood). Zo bedenk ik elke keer iets.... zucht. Vorig jaar ging het gesmeerd, P in 1 keer gehaald maar dit jaar... prut met mijn motivatie
Verder is het gewoon een kwestie van bijhouden, jezelf een schop verkopen en gewoon doen. Dat is nog het moeilijkste gedeelte.
Vanmiddag wil ik ze toch echt afmaken en het liefst ook vast beginnen aan de deadline die voor aankomende zondag staat. 
Doe dan wel twee universitaire studies, maar nu ik minder contacturen heb zit ik echt telkens te niksen
Ik voel me om die reden ook nooit voldaan, omdat ik nog altijd wel wat 'te doen' heb.
) heb je dan nooit dat je in de knoop komt met de tijden van colleges of tentamens?
Wat studeer je?