Ik ga vandaag hele dag weer leren en opdracht maken. Denk dat ik maar boel ga uitprinten en buiten ga liggen vanmiddag. Kan ik misschien nog beetje genieten van weer.
Ik ben nu met een opdracht waarvan ik niet eens weet of ik hem nog mag inleveren.
Eerder moest het altijd ingeleverd worden tijdens de toetsperiode van vierde blok. Maar zag ineens toen ik het vanochtend ging maken dat het tegenwoordig in toetsperiode van derde blok moet. Dus hoop maar dat ze nog wil meewerken. Anders maar gelijk na de vakantie inleveren en dan zo snel mogelijk afronden. Mooi stom van mezelf dat ik daar niet eerder naar heb gekeken. Was er vanuit gegaan dat het niet veranderd was.
Anne en Zoetje gefeliciteerd!! Hier nog een kleine week in spanning tot datum waarop de uitslagen bekend worden gemaakt. Hoop dat deze week de laatste is!
Ik ben vorige week afgestudeerd! 25 juni mag ik mijn diploma in ontvangst nemen. Heel veel succes nog voor degene die nu bezig zijn met de laatste loodjes!
o0loveFly0o
Geplaatst: 16-06-15 12:02
xMell schreef:
Ik ben vorige week afgestudeerd! 25 juni mag ik mijn diploma in ontvangst nemen. Heel veel succes nog voor degene die nu bezig zijn met de laatste loodjes!
Moet in september mijn scriptie inleveren, heb hiervoor gekozen omdat ik het anders niet ging redden met mijn onderzoek. Ik hoor wel dat er veel moeten herkansen.. dus ben benieuwd.
Spannend Jane! Waar heb je je scriptie over geschreven?
Jane_
Geplaatst: 16-06-15 15:31
xMell schreef:
Spannend Jane! Waar heb je je scriptie over geschreven?
Ik doe een imago onderzoek voor een full service mediabureau, best interessant om de klanten te spreken etc. Door de verhalen wordt ik nu wel nerveus..
Heb een tijdje niet gereageerd , alleen maar hard aan school bezig geweest. Ondertussen portfolio beoordeeld met een 7 ! beoordelingsgesprek was spannend, ik was erg zenuwachtig, maar het ging uiteindelijk heel goed
Nu beoordeling van onderzoek nog afwachten en dan 27 juni eindpresentatie en diplomauitreiking!
Fantabulouss succes nog met wachten en je presentatie.
Ik moet donderdag mijn scriptie opnieuw inleveren. Maandag in ieder geval nog een ander verslag inleveren en dan nog 2 kleinere opdrachten afronden. Kan niet wachten tot ik klaar ben met school! Ben ook benieuwd wanneer ik moet presenteren eigenlijk was dat deze of volgende week gepland maar ik ben nog bezig met aanpassen.
Succes iedereen met alle dingen die er nog bij horen.
Mijn toets van vorige week ging zo lekker, maar die van vandaag niet. Hopelijk alsnog gehaald. Ga in elk geval mijn best doen op de rest, hoe minder ik komend collegejaar nog moet doen hoe beter. En gelukkig kan ik sowieso wel gaan werken en geld verdienen. Ook nog geen reactie of mijn opdracht nog mag afronden..