Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar aan de andere kant moet ik er denk ik ook niet te veel op focussen want eigenlijk is het belangrijker voor mij dat ik biologie voldoende hou ipv natuurkunde 6 probeer te maken om te slagen.. badeendje schreef:Ahh, ik ben zo blij met de natuurkunde uitlegfilmpjes op scholieren.com, even alle moeilijke onderwerpen beknopt herhalen, super ideaal!
En @de vorige pagina, echt, schaam je absoluut niet dat je zo'n topcijfer voor wiskunde hebt, in Nederland moet je maar liever niet al te hoge cijfers halen, zesjescultuur alom! Supergoed gedaan, je mag er echt hartstikke trots op zijn. Net zo goed voor de mensen die precies een 5,5 hebben, of welk cijfer dan ook. Het gaat niet om een ander, als je keihard hebt geknokt voor je cijfer dan mag je dik tevreden zijn op je eigen prestatie, en met die werkethiek zit het hier wel goed geloof ik! ^_^
*preekmodus uit*

Werd je dan voor nerd uitgemaakt oid?
Nu blijven oefenen en dan hopen dat het maandag net zo goed gaat! kevertje04 schreef:Vervelende reacties om hoge cijfers?Werd je dan voor nerd uitgemaakt oid?
Had net een 7,4 voor een oefenexamen natuurkundeNu blijven oefenen en dan hopen dat het maandag net zo goed gaat!
Free2 schreef:Hmm wat denken jullie.. Oefenen met examenbundel op onderwerp of gewoon gelijk officieel natuurkunde eindexamen maken? Natuurkunde is echt zo'n vak waarvan ik niet weet waar ik moet beginnen..
Wat is dat toch met die mensen van cito dat ze zo onlogisch denken
kevertje04 schreef:Vervelende reacties om hoge cijfers?Werd je dan voor nerd uitgemaakt oid?
Had net een 7,4 voor een oefenexamen natuurkundeNu blijven oefenen en dan hopen dat het maandag net zo goed gaat!
Coyote schreef:kevertje04 schreef:Weten jullie of zo'n aanvulling meteen het definitieve model is en er niets meer bij komt? Anders is er misschien nog hoop.
Soms komt er nog een tweede aanvulling, dus er is nog hoop
Coyote schreef:Free2 schreef:Anders bel ik de directeur van de cito wel even op en zeg ik wat ik er van vind
Ben nu met natuurkunde examen bezig, benieuwd wat er uit komt hihi
Goed idee![]()
Ik maak nu ook een natuurkunde examen.
Welke maak jij?
Maar idd heel raar dat ze die omstreden vraag niet veranderd hebben. Ben het er nog steeds niet echt mee eens.
Maartenn schreef:Zijn er nog mensen die goede leertips hebben voor geschiedenis en economie?
Maargoed ik had hem wel niet mega serieus gemaakt zoals ik dat op een echt examen zou doen. Nu maar keihard biologie knallen zodat ik dat gewoon voldoende hou.. Maar mijn vertrouwen erin begint langzaamaan toch wel in te zakken
boooo schreef:Maartenn schreef:Zijn er nog mensen die goede leertips hebben voor geschiedenis en economie?
Geschiedenis eerst 'gewoon' leren, en dan een filmpje kijken per HC (ZAG geschiedenis of WME geschiedenis), eventueel meeschrijven en dan 's avonds/de volgende dag aan je ouders/broer/zus/hond/paard vertellen wat je hebt geleerd. Vooral als je aan anderen verteld merk je wat je nog niet goed genoeg kent!
Economie, geen idee, dat is echt een drama bij mij..