Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En als je nog vragen hebt m.b.t het bedrijf zelf gewoon stellen. Als je zelf vragen stelt is dat juist positief! (Interesse)
Moet het sowieso zelf nog even doorlezen. Ben momenteel de HREFLANG codes aan het updaten voor Google Optimalisation maar het werkt niet
Wiwabalia schreef:Nou, mailtje binnen van de HU, de introductieweek mis ik zoiezo, ik land vanuit Rhodos op 1 september weer op Nederlandse bodem, maar "mis" daardoor ook de eerste twee lesdagen.
@ Courses, ik ga ervandoor dat die eerste twee dagen vooral dienen als "kennismaking/uitleg" over sharepoint, je Propodeuse, je schoolmail en hoe het werkt binnen de HU. Tenminste dat was bij DMC wel zo. Ik ken het allemaal al dus opzich valt het mee, of zit ik hier naast en mis ik echt al colleges met lessen?
(Staat wel op een externe schijf maar alsnog). Hij is echt suuuuuper snel zeg! Photoshop CC 2015 er meteen opgezet
Morgen maar eens even testen. Zit er stevig over te denken mijn Superdrive te vervangen voor een 2TB schijf (gebruik toch geen CD's meer) dan kan ik helemaal nog een paar jaar door
Ik weet nog niet zeker of ik in mijn 13" mbp een SDD ga kwakken..
in anderhalf jaar tijd...
Reeeeeetesnel, echt holy moly! IsaCalixa schreef:Mochten hier nog mensen zijn die in Groningen/Drenthe een bedrijf kennen die stageplekken hebben, tips zijn zeer welkom! Ik zoek al 2 maanden iets en eind deze maand moet ik al beginnen :'( Ze vinden telkens mijn portfolio niet goed genoeg..
Zeggen ze ook waarom je portfolio niet goed genoeg is? En waar wil je graag stage lopen? En zou ik jou portfolio eens mogen zien desnoods via pb?
Is het al wel gelukt deels met je boeken enzovoort? Je kan eventueel even via FB ofzo berichten mocht je meer willen weten alsmede ik maandag start met m'n stage en dus FB wat makkelijker qua bereikbaarheid vind/meer zal checken! (FB vind je in m'n onderschrift) Courses schreef:Snap ikIs het al wel gelukt deels met je boeken enzovoort? Je kan eventueel even via FB ofzo berichten mocht je meer willen weten alsmede ik maandag start met m'n stage en dus FB wat makkelijker qua bereikbaarheid vind/meer zal checken! (FB vind je in m'n onderschrift)
Courses schreef:Nou datkomt mooi uit! Media Markt heeft soms leuke (en scherpe aanbiedingen) en anders andere shops ook wel. MM wil je nog wel eens extreem veel bullshit erbij verkopen.
Ach joh, niks wat je niet kan inhalen probably. Ik weet niet of je al weet wie je SLB'er is (denk 't niet) anders had je die even in kunnen lichten haha