Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wiwabalia schreef:Nou, mailtje binnen van de HU, de introductieweek mis ik zoiezo, ik land vanuit Rhodos op 1 september weer op Nederlandse bodem, maar "mis" daardoor ook de eerste twee lesdagen.
@ Courses, ik ga ervandoor dat die eerste twee dagen vooral dienen als "kennismaking/uitleg" over sharepoint, je Propodeuse, je schoolmail en hoe het werkt binnen de HU. Tenminste dat was bij DMC wel zo. Ik ken het allemaal al dus opzich valt het mee, of zit ik hier naast en mis ik echt al colleges met lessen?
IsaCalixa schreef:Mochten hier nog mensen zijn die in Groningen/Drenthe een bedrijf kennen die stageplekken hebben, tips zijn zeer welkom! Ik zoek al 2 maanden iets en eind deze maand moet ik al beginnen :'( Ze vinden telkens mijn portfolio niet goed genoeg..
Courses schreef:Snap ikIs het al wel gelukt deels met je boeken enzovoort? Je kan eventueel even via FB ofzo berichten mocht je meer willen weten alsmede ik maandag start met m'n stage en dus FB wat makkelijker qua bereikbaarheid vind/meer zal checken! (FB vind je in m'n onderschrift)
Courses schreef:Nou datkomt mooi uit! Media Markt heeft soms leuke (en scherpe aanbiedingen) en anders andere shops ook wel. MM wil je nog wel eens extreem veel bullshit erbij verkopen.
Ach joh, niks wat je niet kan inhalen probably. Ik weet niet of je al weet wie je SLB'er is (denk 't niet) anders had je die even in kunnen lichten haha