Menino schreef:haha ik heb oa een buitenlands meisje in mijn klasWilde gisteren even socializen dus ging bij haar aan tafel zitten en dat gesprek ging zo (tegen een andere meisje) van
' JAAAAA jeweettog, me patta's... Me jordans, waren 110 favking euroooo!! En mijn broer... Weet je wat ie kkmongeaul doet? Jaaaaa!! Ze gebruikte me schoenen als deurstop je weettoch, zo de de deur tegenhouden dicht te slaan? En ik dacht nog van .... Jaaaaaaa je gebruikt toch niet mijn focking Jordan om de deur tegen te slaan, ze waren 110 euro, ik zeg jeou! Dus ik werd booos weet je, echt fiets boos. Maar mijn moeder vond het echt grappig jeweettoch. Die praatte echt tegen 'um alsof 'ie een baby was, maar die kkmongeaul is bijna 20 man! BIJNA 20, ik zeg juhh! En ik dacht evcht van, waarom vermoord mijn moeder 'um niet man! echt he. In de keuken staan al die messuh. En ik dacht echt, waarom gebruik je die niet. Dat doe je toch niet, ze waren 110 fiets euroo. Mjaaaaaa Hij is groot weet jeee. Ik kan hem niet niets doen. Want als hij terugslaat ben ik deaud, weet je. Maar anders zou ik hem echt vermoord hebben! Ik zou echt die messen gebruiken! jaaaaaaa'
Dat verwacht je ook niet in een eerstejaars HBO Toegepaste psychologie klas.....
Ik zat er ook echt zo bij van. ''Uuhm ok, wat moet ik hier op zeggen![]()
.''
Zo gaat het dus ook bij mij in de klas xD 1e jaars HBO Accountancy.