Die eerste kende ik nog niet! Thnx! Helaas niet kloppend aan mijn vaardigheden, dus daar wijzen ze me per direct af
Anoniem
Geplaatst: 18-07-12 13:06
Er is ook bijzonder weinig te vinden, Jolliegirl, in deze tijd van het jaar. Hoewel me dunkt dat het toerisme (met name in Drente) juist in de zomermaanden wat drukker is dan de rest van het jaar, of heb ik het mis?
Hier ook bijzonder weinig aanbod van vacatures. Ik ben gisteren op gesprek geweest maar heb nog niks gehoord, ben benieuwd wanneer ze gaan bellen. Was op zich een leuk en interessant gesprek maar die man was erg moeilijk te peilen, haha.
Astaloca
Geplaatst: 18-07-12 13:07
Jolliegirl schreef:
Die eerste kende ik nog niet! Thnx! Helaas niet kloppend aan mijn vaardigheden, dus daar wijzen ze me per direct af
Pre is geen eis Daarnaast is de eerste periode via een uitzendbureau voor veel bedrijven gewoon beleid qua werving. En al zou het tijdelijk zijn, dan doe je iig ervaring op waarmee je elders weer makkelijker binnen komt. En je laat zien dat je wel WIL werken.
En vergeet niet een motivatie toe te voegen. Ik weet niet of ze daar de ruimte voor bieden op die site, maar anders voeg je een pagina toe aan je CV met daarop je motivatie.
Mar_Nimbus, opleidingen in de zorg kun je bijna het beste BBL of Duaal doen, scheelt een hele hoop en als het meezit ook direct werk na je opleiding
annastasia
Geplaatst: 18-07-12 19:27
Nou lekker hoor. De uitzendbureau's zijn eruit dat ik gewoon naar het bedrijf toe kan. Nu is deze functie al vergeven, maar er is een 2de ronde met andere uren. En iemand anders voert deze gepsrekken. Dus UZB contact opgenomen met de opdrachtgever, geeft deze aan dat degene die hier alles managed dit tegenhoud ivm contracten. En dat terwijl ze vanmiddag nog zeiden dat alles open lag. Dus een gebed zonder eind.......................... En ik wil eigenlijk niet langer op het callcenter zitten
Ik kreeg een uitnodiging via mijn cv op monsterboard... helaas voor 40 uur.. dat is me teveel met een kleintje..
Ik heb ook geen haast heb een baan tot sowieso November maar daarna moet ik in vast dienstverband, en ze hebben het al over een dag minder werken omdat ze geen budget meer hebben...
Dus ik kijk op mijn gemakje verder voor het geval dat...
Dat heb ik gevraagd toen ze me belde, maar daar kon niet over gepraat worden. Die 40 uur stond echt vast voor hun, wel jammer want als hun jou uitnodigen zien ze wel potentie in je....
Al kreeg ik 3000 netto.... Ik wil mijn kindje graag ook nog zelf zien Dat vind ik belangrijker, ik wil een dag vrij hebben voor zijn sport, tandarts bezoeken noem maar op..
Dat zijn dingen die ik zelf wil doen, en dan zitten hun ook niet op te wachten dat je met regelmaat een dag vrij moet hebben...
Is een afweging die je zelf moet maken, maar 32 uur is voor mij echt de max... Hij ziet zijn vader al heeeeel erg weinig, dus ik wil wel zoveel mogelijk voor hem klaarstaan...
balen annastatsia. ik zag op de interne site dat ze een vacature hadden in assen. volgens mij wel op een gebeid dat jouw ligt. ik weet alleen niet of die ook openbaar online staat.
klopt is veel uitzendwerk tegenwoordig, maar zou graag wat meer vastigheid willen.
ik weet niet wat me overkomt, maar de vacatures vliegen me om de oren. nu ik eigenlijk beetje druk ben (maandag voor week naar londen, maar me ouders gaan morgen weg dus me tas moet al gepakt zijn) en weinig energie over heb om savonds ook nog serieus achter de computer zitten.
Weet ik Jollie, daarom zeg ik ook dat het wel risky is..
Studentenwerk heeft hier helaas alleen maar korte tijdelijke banen, maar kan ze wel van harte aanbevelen. Fijn bureau, waar ik van beide kanten (zowel werknemer als werkgever) goede ervaringen mee heb