Nederlands was echt te moeilijk, vooral die samenvatting.. misschien morgen ook nog even een klacht indienen..
Ik heb woensdag Kunst Algemeen en Wiskunde B, maak me echt zorgen om wiskunde.. Het is zo moeilijk!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xCarien schreef:over vraag 1 al geklaagd. en ik ga ook nog even goed naar de vragen 14 en 15 kijken.. vond die volgens mij ook niet zo duidelijk...
xMarloess schreef:xCarien schreef:over vraag 1 al geklaagd. en ik ga ook nog even goed naar de vragen 14 en 15 kijken.. vond die volgens mij ook niet zo duidelijk...
15 vond ik ook raar.. Bij 14 heb ik woordgroepen verkeerd gedaan, ik heb alleen 'regime' en 'eisen' opgeschreven. Zou ik dan bij 'regime' geen punt krijgen omdat het per se 'het regime' moet zijn? Omdat alleen 'eisen' eigenlijk geen woordgroep is..
xMarloess schreef:xCarien schreef:over vraag 1 al geklaagd. en ik ga ook nog even goed naar de vragen 14 en 15 kijken.. vond die volgens mij ook niet zo duidelijk...
15 vond ik ook raar.. Bij 14 heb ik woordgroepen verkeerd gedaan, ik heb alleen 'regime' en 'eisen' opgeschreven. Zou ik dan bij 'regime' geen punt krijgen omdat het per se 'het regime' moet zijn? Omdat alleen 'eisen' eigenlijk geen woordgroep is..
irisssssje schreef:Hahaha ik wist niet eens wat een woordgroep was (en stond niet in mn woordenboek, hehe) *schaam*, ik had 'Het regime van de economische kloktijd' en toen dacht ik nu ben ik klaar, want 'het regime' en 'de economische kloktijd' zijn vast 2 woordgroepen..
xCarien schreef:xShanty schreef:Als je het er niet mee eens bent dat vraag 1 dus alinea 2 is, hoe moet je dat invullen dan? Fout in het correctiemodel?
Uhm ja kan je doen, ik had het zelf bij anders gedaan..
Sabine_Duco schreef:irisssssje schreef:Hahaha ik wist niet eens wat een woordgroep was (en stond niet in mn woordenboek, hehe) *schaam*, ik had 'Het regime van de economische kloktijd' en toen dacht ik nu ben ik klaar, want 'het regime' en 'de economische kloktijd' zijn vast 2 woordgroepen..
Oh haha dat is zonde! Ik heb de eerste wel goed, maar bij de tweede heb ik dat van "het overgeven aan" er niet bij. Ik zat daar nog over te twijfelen, maar bij Latijn en Grieks wordt het altijd heel erg afgestraft als je te veel citeert dus ik dacht: ik kan het er beter niet bij doen. Blijkt dat het bij Nederlands juist heel ruim is eigenlijk.
Tutti_Frutti schreef:Ik heb kunst woensdag maar gewoon veel l*ullen en bij muziek altijd zeggen wel instrumenten er gebruikt worden!
Sabine_Duco schreef:xJolien schreef:En doe ook maar een klacht over vraag 10! (van die volgorde)
Daarbij vind ik de beoordeling ook niet eerlijk...
Wat was er met vraag 10 dan?
Sabine_Duco schreef:xJolien schreef:En doe ook maar een klacht over vraag 10! (van die volgorde)
Daarbij vind ik de beoordeling ook niet eerlijk...
Wat was er met vraag 10 dan?