ruitje schreef:Ohja en er waren er een hoop met media/communicatie iets toch? Unicef zoekt zo iemand, geen idee of het aansluit bij jullie maar alle tips helpen toch
Geloof dat je erover heen leest
Was er even naar opzoek....(ja, ik zoek gewoon door en hou hoop dat die andere baan ook wat wordt...Heb hier niet echt een super fijn gevoel namelijk. Of sluit ik mij er gewoon voor af ofzo)

ik doe allllltijd een pak aan. Dus zwarte broek en zwart jasje. Afhankelijk van wat voor bedrijf het is (heel corporate of niet) doe ik daar een blouse (corporate), T-shirt (casual) of effen chique shirtje onderaan (als ik twijfel tussen die 2
). Ik kan dan altijd mijn jasje nog uit doen waardoor het minder ´dressed´ wordt. Maar ik heb liever dat zij zien dat ik moeite voor ze doe, door me dus netjes aan te kleden, dan dat ze mij in spijkerbroek zien komen. Dat kan altijd nog als je er werkt denk ik dan.
Ik draag ofwel een zwarte pantalon met dito colbert en een fleurige bloes/shirtje, of een net jurkje in een neutrale kleur met een bolero/jasje/sjaaltje, legging en nette pumps... is echt belangrijk denk ik.. 
Stuiterdestuiter

En ik wist dat theater altijd wat informeler is.