Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:05

xManon_ schreef:
Dat is wel lekker op tijd ja :))

Ghehe Lynn wss ben jij degene die straks stof mist, school boeit het denk ik niet :') maar je moet wat idd, snap het wel :j

Sharon, werk je nu bij die bijlesding?

Hahah das waar, vooral omdat k niet meer leerplichtig ben :') Maar toch :))
Vind het zelf echt niet fijn om lesstof te missen, maar heb liever dat, dan dat ik te lang wacht op het rooster en dan dat het stagebedrijf zegt : 'sorry we hebben al iemand anders' O:) Nu kan k in de 1e schoolweek van de 3e periode komen O:)

Never_Mind

Re: Studentikoos als wij zijn hier, gaan we naar Op Kamers #4 !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:16

Wij beginnen over 2 weken met periode 4 :')
Maar wij hebben ook nog helemaal niks qua rooster ofzo...
Is wel vaker voorgekomen dat die pas het weekend voordat het vak begint komt :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:31

haha jaah hebben wij ook wel eens :=

K snap er niets van.
Voor Ethologie hadden we in de 1e periode een toets, nou hadden we een tijd terug de stapel toetsen doorzocht naar een toets van 1 meisje uit mn klas die ook versneld doet (die toets was foetsie), en zagen gigantisch veel zeer lage onvoldoendes staan := Nu heeft mn coach de cijfers van Ethologie gemaild, en daar zijn er heel veel hoge cijfers :oo volgens mij hebben ze die cijfers heel erg omhoog gegooid ofzow := :') Dan zou ik een 12 of 13 hebben _O- ( had een 9,3)

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:46

Ja idd. Je wil toch ook een leuke stage hebben.
Ik ga maandag bij m'n andere stage kennismaken.

Ohja Sharon, wist ik wel, sorry :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 23:48

Oeww spannend! :P Instructrice van de manege waar k nu vrijwilligerswerk doe, vroeg vanochtend toen ik binnenkwam in de kantine al: en? ben je al geweest? :):)
Ze was er een beetje te vroeg bij :+
Maargoed wel leuk dat ze eraan denken :D (en dat na 2 weken al O:) daarvoor kende ik ze nog helemaal niet...)

We zijn trouwens dit weekend ouder-loos hierzo :)) Mn ouders zijn naar Duitsland naar onze vakantiehuisjes xD Daar moesten nog wat reparaties gedaan worden, dat konden ze beter zelf doen dan door het park laten doen, want dat kost gigantisch veel of wordt niet (goed) gedaan :=

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 01:45

Zo ik ben terug van de suprise party. Was heel gezellig. N m'n bed in, wekker op 9 uur en dan hopelijk m'n hoofdstuk van studie uitgelezen voor ik moet werken. Moet daarna nog wel wat ppt's doornemen maar dat kan zondag ook nog. Maandag begint m'n tentamenweek -_-

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 02:38

Ik kom net thuis van werk :D Was weer leuk. Mijn benen doen wel echt heeeel veel zeer |( Ben blij dat ik morgen niet hoef! Lekker bowlen met familie en vriendje <3 Ik hoop dat er bij het eten iets zonder vlees zit..

Ow en ik moet morgen ook echt alweer om 9:00 op ofzo := Wordt leuk...

Ik heb gelukkig wel mijn rooster al :) Ook pas sinds van de week. Het grootste gedeelte was al bekend maar project (dat 2-3 dagdelen per week inneemt) nog niet :') Dus dan kan je nog niet zoveel. Maar nu wel. ^^

Zo en dan nu slapen :D Trusten!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:18

omg volgende week vrijdag voorspellen ze hier -9 graden :') en dan moet k de hele dag buiten zijn :j moet maar ff goed gaan zoeken naar warme kleren := Mn vest is erg warm (heb er al 2 weken buiten in rondgelopen en had het niet koud gehad), maar zulke kou weet ik niet of ie dat aankan :') Of ik moet er 4 lagen onder doen.

Ik was ook (uit mezelf) al om 9 uur wakker :+ komt denk ik omdat ik al 2 weken om half 7 ben opgestaan iedere dag, en dan nu ineens 2,5 uur later xD Ben beetje in het ritme gekomen xD k werd om 7 uur ook uit mezelf wakker maar ging toen nog ff verder slapen.

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 10:45

Haha, ik dacht dat ik wel de eerste zou zijn die vanmorgen om 9 uur al naast zijn bed stond. Maar niet dus. :+ Nou, voor mij is het in ieder geval een hele prestatie. :Y) Ga zo vlug boodschappen doen en als ik terug kom tot 17 uur bezig met me essay en dan werken.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-12 10:47

Whieieiej ik moet over drie kwartier in Rotterdam zijn en heb nog niet gegeten :') Lang leve de auto..!

Als ik naar beneden kijk zie ik voetballende meiden opwarmen :oo Ik ben niet de enige in Delft die zo vroeg op is :')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 13:28

Wat cool, ik vind net dit nieuwsbericht over mijn opleiding en Dolfinarium :D
http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarch ... 0825_1.pdf
Dat is dus wat ik in april een week ga doen met school :j
Blijkbaar is mijn opleiding de enige waarbij ze dat doen :D

K ga maar eens lunchen, moet om 13:30 de deur uit xD Heerlijk een middagje/avondje werken :Z (geen zin, mjaah moet ook geld binnenkrijgen :+ )

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 15:58

Ik wil geen min 9 :(
Het is nu echt super mooi weer!

Ik ga zo maar eens aan school beginnen.
Heb vanmorgen al les gegeven en een pony voor iemand gereden en Akuna ook nog, dus ben nu net klaar :P

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 16:08

Ik ook niet :(
Zo gemeen. Ben ik eindelijk weer eens een tijdje thuisthuis, kan ik dus precies die 2 weken alleen vandaag rijden omdat net nu heel hard moet gaan vriezen. ;(

margreet4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 17:14

Zo ben ik ook weer eens heb er alweer 3 vroege diensten opzitten op stage, morgen nog 1 te gaan en dan gelukkig 2 dagen vrij en uitslapen! Pfff dat breekt me nog wel op hoor 3x achter elkaar om 5.45 uur de wekker...

Heb ook besloten om vandaag niks meer nu voor stage te doen! Ik vind het wel goed! Doe ik wel als ik maandag vrij ben en dinsdag! Want ik heb nu dus echt gewoon geen zin/puf en wat dan ook nog meer....

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 21:55

Jeetje wat rustig hier vandaag..iedereen aan het studeren of van het weekend aan het genieten?

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:08

Ik heb lekker gewerkt van 14:00 - 20:30 :P
Nu nog ff fish cuisine klaarmaken, heb honger :=
Dat vind ik zo poedersuiker aan van smiddags tot savonds werken :=
Had om 17:00 een half uur pauze, en mocht dan voor €5,50 aan eten, op kosten van de jumbo halen, maar tja... dan eet je om 5 uur al eigenlijk je 'avondeten' , meestal gewoon brood. Dan heb je daarna niets meer en heb je als je thuis komt weer honger maar dan is het erg laat om nog te eten :')
Mjaah doe het nu maar wel xD nog 10 minuutjes en dan is mn vis klaar :+

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 22:56

Ik ben de halve dag op stal geweest en de andere helft geleerd.
Morgen weer lekker wedstrijd :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:01

Ik morgen weer lekker werken :P
Zoals ieder weekend.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:18

- 9? Komt er dan ook sneeuw? :D :D

Veel sterkte iedereen die in het weekend moet werken. Ik heb net cupcakes gebakken :9

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:19

Waar heb je wedstrijd wwr? Succes in ieder geval!
En jij werkse 1234..

Morgenochtend ga ik hardlopen, dan zondags ontbijt, paardrijden, stallen uitmesten etc en heb nog een verjaardag. Verder weinig bijzonders

Oh lekker cupcakes!

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:21

Ik ga morgenochtend ook hardlopen denk ik :j
Aangezien de kans ong 99% is dat ik 's ochtends niet kan rijden :P

En daarna het laatste deel van de leerstof nog samenvatten, alles uitprinten (als de printer mee wil werken) en dan hoop ik dat de hele dag het zonnetje heeft geschenen en ik 's middags nog kan rijden :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-12 23:21

arans schreef:
- 9? Komt er dan ook sneeuw? :D :D

Veel sterkte iedereen die in het weekend moet werken. Ik heb net cupcakes gebakken :9

Ligt aan waar je woont :') In Den Haag is er alleen volgende week vrijdag sneeuw verwacht (gelukkig).
Komende week nog niet. Maar na volgende week ben ik weer in Arnhem :+ Daar is er op die maandag en vrijdag sneeuw voorspeld, net op de dagen dat ik weer met de trein moet :( hopen dat ze wel gewoon rijden dan, of dat de sneeuw wegblijft.
Nja k moet komende donderdag ook met de trein en de week erna op woensdag ook. (voor stage-gesprekken) Zou heel fijn zijn als het dan sneeuw-vrij blijft.

Het is al half 11 en heb echt het idee dat het pas iets van 9 uur is ofzow :+
Maar k ga denk ik omkleden en in bed een boek lezen :D (Geschenk van de Dolfijnen, erg leuk boek (over Dolfijn-therapie, waargebeurd verhaal) :j )

_Mara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:05

Phylos schreef:
Jeetje wat rustig hier vandaag..iedereen aan het studeren of van het weekend aan het genieten?

Haha, ja het is inderdaad wel heel rustig geweest vandaag. :P Ik was in ieder geval druk aan het studeren, zo nog even me literatuurlijst voor me ene essay klaar maken en dan kan ik morgen beginnen aan de immense taak om een essay van 5000 woorden in één dag te schrijven. :Y) Heb gelukkig nog wel iets om naar uit te kijken want ga s'avonds met vriendinnetjes samen eten. :)

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:07

Hoiii,
Weekenden lijken wel drukker dan doordeweekse dagen :p
Zo gister mn 2e springles gehad, extreeeem voorwaarts paard haha, nog nooit zoveel pijn aan mn handen gehad tijdens t rijden xD

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-12 00:11

haha ik vind voorwaartse paarden fijner dan slome paarden die niet vooruit te schoppen zijn :')
moest gister een lesje meelopen naast een (jonge) haflinger (zonder ruiter op dr rug omdat die niet was komen opdagen), nou ik liep eerst voorop en had later derest een heel rondje in stap ingehaald :') zoo voorwaarts! Mjaah was wel goed voor dr, want ze is erg stijf!