Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
én het feit dat er geen genoeg werk was, anders was ik misschien ook wel langer gebleven.Anneert schreef:Ja, of er waren meteen superveel reacties op gekomen Reageer je anders direct op een vacature? Ik echt een hele lijst staan waar ik nog op wil reageren, maar ik heb meestal geen fut voor meer dan 1 brief per dag sturen..
Heb ineens een hoop lopen. Gisteren bij een bureau geweest die me gaat voorstellen voor administratieve functie. Kreeg gisteren een telefoontje van een ander bureau die me ook gaat voorstellen op een administratieve functie. Vanmiddag weer een gesprek bij een bureau en vanmorgen werd ik gebeld door een instelling waar ik had gesolliciteerd of ik volgende week op gesprek wil komen.
Je hebt een inkomen bij een BBL opleiding dus gaan ze er van uit dat je het zelf wel kunt betalen.
Ligt dus ook aan je eigen uitgaven. Wat betreft toeslagen, ik ontving Zorgtoeslag. Dat is inkomensafhankelijk maar ik weet bijna wel zeker dat je onder de inkomensgrens blijft met een inkomen vanuit BBL. Huurtoeslag is afhankelijk van je leeftijd en inkomen. Daar ligt de inkomensgrens lager dan de Zorgtoeslag maar goed.. ligt er dus echt puur aan wat je bij het bedrijf gaat verdienen.
Weet hoe je je voelt.