Hé, ik kom ook weer eens langswaaien, nog steeds zeer weinig succes, vanmiddag wel een erg leuk gesprek gehad aan de telefoon met een bedrijf. Ik wilde toch graag even mondelin toelichting doen en dat werd naar mijn idee wel gewaardeerd. Ze vroegen tenminste of ik mijn CV nog eens wilde sturen.. Kijk, anders was ik al uit de running geweest en dat belletje heeft toch geholpen dus.. laten we hopen!!
Kimberley; heb ik ook gedaan, welliswaar niet om te blijven, maar ben wel toen in Frankrijk geweest om daar op een stoeterij pony's te beleren. New Forrest, supertijd gehad. Daarnaast nog op het Fries Paarden Centrum in Drachten gewerkt, ook een geweldige tijd.. Altijd doen dus. Was toen ik wat jonger was en geen dochter ook altijd paarden aan 't beleren als ik geen werk had. Zo leuk en dan zit je niet thuis te kniezen. Ik had ook een vriend thuis zitten (heb dezelfde nu nog
én het feit dat er geen genoeg werk was, anders was ik misschien ook wel langer gebleven.
Anneert schreef:Ja, of er waren meteen superveel reacties op gekomen Reageer je anders direct op een vacature? Ik echt een hele lijst staan waar ik nog op wil reageren, maar ik heb meestal geen fut voor meer dan 1 brief per dag sturen..
Dan moet je net als mij doen, heb een aantal vacatures waarbij ik denk.. LEUK, daar bel ik meteen achteraan en stuur ik mijn CV en brief naar toe. Heb wat mindere vacatures staan: Stuur ik mijn '2e' CV naar toe waarbij ik een kopje persoonlijke presentatie heb staan. Dan kun je even een stukje in je mail schrijven als:
Hierbij wil ik graag mijn interesse laten blijken voor uw vacature ........
Mijn CV met persoonlijke presentatie is bijgesloten in Word formaat.
Ik hoop snel wat van u te mogen horen,
Vriendelijke groet,
Zoiets dan..
Geen gepruts met waarom, al jou pluspunten staan in je CV