Net was het nog van 9 tot 17 vandaag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astriidj schreef:Ymke schreef:Ik ben nog steeds niet helemaal ingeschreven, volgens Studielink: 'collegegeld nog niet betaald'. Maar dat gaat via machtiging in termijnen en de eerste is 25aug.
?![]()
Dat is al beter dan bij mij, mijn toelaatbaarheid is nog steeds niet bepaald
Joonsel schreef:Hm ik snap het van beide kanten wel.. Maar als ik jou was zou ik er gewoon voor gaan en maar kijken hoe het loopt! Als ze nu zo doet, lijkt het me ook niet leuk om daar 3 dagen mee rond te moeten lopen eerlijk gezegdEn je ontmoet allemaal nieuwe mensen die ook alleen zijn!
Je kunt toch alsnog bij haar blijven slapen en je verhalen delen?
Phylos schreef:Ah fijn dat iemand zich herkent..
Je hebt ook gelijk hoor, maar weet je ik ben ook niet zo'n feestbeest enzo. Ga eigenlijk nooit uit, maar als ik ga dan trek deze vriendin me gewoon mee en dan gaat het wel. Ik wil niet als een zielig boompje ergens staan te koekeloeren. (en tuurlijk heb je dat zelf in de hand, dat weet ik. Maar ik kan helaas niet, of in iedergeval niet zo snel, veranderen)
Ik ga haar ook nog mailen, met wat citaten uit deze berichten denk ik en misschien bedenkt ze zich dan ook nog wel. Ik laat het er niet meteen bij zitten en wil haar ook zeker laten weten hoe ik er over denk en dat ik het probleem van 'geen nieuwe vrienden kunnen maken omdat je elkaar kent' niet echt zie.