Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R_obin schreef:Joosiien schreef:Hmm. Heb vorig jaar examen gedaan. Toen was de norm van M&O ook 0,9En van economie volgens mij iets van 1,5 als ik het mij goed herinner, dus misschien kan dat jullie wat oppeppen?
(zelf geen examen in gedaan, had namelijk maatschappij en cultuur. (gaat over VWO toch?)
Was dit jullie eerste examen?
Lief dat je het zegt.Ik zou alleen liever nog een hogere norm van M&O willen, want hij was echt heel lastig!
Gisteren is er al Nederlands & Biologie geweest, en vandaag was er latijn en M&O.
Yannicke schreef:Ik heb bij M&O een norm van 1,4 nodig om een 6 gemiddeld te blijven staan waarschijnlijk...Anders ben ik al gezakt, tenzij ik wiskunde en economie grandioos goed maak.
Yannicke schreef:Ik heb bij M&O een norm van 1,4 nodig om een 6 gemiddeld te blijven staan waarschijnlijk...Anders ben ik al gezakt, tenzij ik wiskunde en economie grandioos goed maak.
xFioon schreef:astriidj schreef:Bij norm 1,4 is het juist toch heel goed gemaakt?
nee, normaal is het:
Behaalde punten: totaal te halen punten × 9 + 1.
Als het goed is gemaakt wordt het + 0,7 bijvoorbeeld, en als het heel slecht is gemaakt wordt het bijvoorbeeld + 1,4