Isjtar schreef:He bah, zit er even doorheen... Er is even een (kleine?) ruzie tussen mn vriend en mij, wiskunde ga ik geloof ik verkloten in de toetsweek en ik krijg te weinig slaap waardoor ik steeds moe en chagerijnig ben
Edit: zo ongeveer de hele toetsweek zie ik gewoon niet zitten
Ik ben in de toetsweek vaak ook emotioneel niet zo heel stabiel, ben beetje een stresskipje
En dan krijg je vaak ook van die ruzietjes etc. Weetniet of het dat bij jou is hoor 
Vandaag had ik ook niet zo'n superdag, rijles ging wel redelijk. Heb nu een uur fanatiek aan mijn PWS gewerkt maar het duurt zolang die boeken doorworstelen en dan er iets zinnigs uithalen wat je kan typen

Toetsweek is niet leuk, maar er zijn er al zoveel geweest.. Alle vorige keren heb je je er ook doorheen weten te slaan, dus deze keer gaat het vast ook lukken!! 
Ik snap het wel redelijk.. Veel oefenen, en stel je ook genoeg vragen aan je docent?
Heb je al veel lessen gehad? Ik wil ook zo graag beginnen (in oktober 18 geworden), maar ik zou nu even niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
en kansrekening kan ik je ook niet bij helpen helaas. Zou het je met alle liefde uitleggen, maar helaas..
Dus je kunt gewoon aan de som zien of je het uit kunt rekenen met binomcdf, of dat je het met het vaasmodel moet doen?