. Ik moet volgende week dinsdag om 10 uur bij een uitzendbureau zijn voor een intakegesprek. Ze zouden me vandaag nog gaan voorstellen bij een bedrijf. Dus ik ben benieuwd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik moet volgende week dinsdag om 10 uur bij een uitzendbureau zijn voor een intakegesprek. Ze zouden me vandaag nog gaan voorstellen bij een bedrijf. Dus ik ben benieuwd
Westerntrail schreef:Ja ik wil heel graag een BBL-traject doen, ben ook druk aan het solliciteren daarvoor, maar die zijn moeilijk ten krijgen.
Maar zijn studiekosten ook aftrekbaar als je zelf al 35 bent?
Ik ga dus nog maar even goed in mijn history kijken want ik weet echt niet meer welke sollicitatie dat was. Oeps! Iets beter bijhouden dus.

)
Lotus83 schreef:Ik heb gister toch maar op een baan gereageerd waarvan ik eigenlijk wel weet dat ze me niet gaan uitnodigen, maar niet geschoten is altijd mis!
Net weer 2 vacatures gevonden en daar ga morgen eens een brief naartoe sturen...
Ik ben het zo zat he, dat thuiszitten, iedereen heeft het over; aah lekker weekend.., pff, ik heb al veel te lang weekend.... (hoewel, met dat mooie weer naar de paarden is natuurlijk geen straf)

maja, daar heb ik nou echt helemaal geen ervaring mee
heb zelfs nog nooit gevlogen, alleen 1 keer op schiphol geweest ivm trein naar amsterdam

.