Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik vond het zo grappig daar haha. In het begin word je behandeld alsof je een zware crimineel bent
ladylay schreef:Hoe ging het ongeveer Unfaithful ?
Weet ik wat ik een beetje kan verwachten

Telefoons en camera's enzo mogen niet mee. En ook vooral geen foto's maken van het consulaat van buiten af want bij ons waren er daarvoor mensen naar huis gestuurd en moesten later maar terugkomen om hun visa te kunnen regelen..
Als het een meneer is dan haha. Met die formulieren moet je wel een beetje handig zijn en het ze snel geven, want bij ons waren ze een beetje geirriteerd als je niet opschoot
... en dan uiteindelijk, als alles goed was, moest je al je formulieren uit een bak pakken waar ze ze in hadden gegooid en dan kon je in een zaaltje gaan zitten met 4 balies aan de achterkant. Daar waren ze trouwens superaardig en spraken er ook een paar baliemedewerkers Nederlands
En verder hadden ze bij ons tv's hangen met voetbal erop
En dan had je een nummer en werd je omgeroepen als je mocht komen. Dan gingen ze vingerafdrukken nemen enzo en een aantal vragen stellen
Verder kon je daar je visum betalen (weg 115 euro
) Daarna mocht je weer gaan zitten en riepen ze je later nog eens terug. De tweede keer krijg je nog wat vragen over wat voor werk je ouders doen enzo.
En dan vertellen ze dat je je visum binnen 3 tot 4 werkdagen opgestuurd krijgt
En dan mocht je weer weg
Zoiets was het bij ons..!

MelanieB schreef:Ik weet nog steeds niks
echt super vervelend!!
'We hebben goed nieuws voor je'

Hij heeft alleen nog geen gastgezin.