Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheytjuh schreef:Oh getver Daantje, beterschap. Dat zijn toch ook soort van nachtdiensten![]()
@Marlis : Gelukkig is het bij jullie rustig. Hier nog steeds kneiterdruk
Wescha schreef:Ben aan het werk. Normaal gesproken heb ik slaapdienst maar er is een cliënt niet teruggekomen dus daar moet ik op wachten. En om half 7 gaat gewoon de wekker weer. Omdat ik over het algemeen gewoon kan slapen heb ik ook niet voorgeslagen

Ik heb collega’s die hun avondeten letterlijk om 5 uur ‘s ochtends opwarmen, ik neem hoogstens een licht ontbijt mee voor rond die tijd. Meestal zorg ik dat ik iets te snacken heb, zoals fruit of chocolade of iets dergelijks, voor tussendoor. Ik vind het fijn om tussen twee nachten zo lang mogelijk te slapen en dan slaap ik niet voor. Voor de eerste nachtdienst slaap ik tot een uur of acht-negen en dan slaap ik wel voor. Na de laatste slaap ik tot een uur of één en dan ga ik daarna in het ritme. Wpaard schreef:Hey nachtwakers. Mag ik een vraag hierin stellen?Ik ga woensdag voor de eerste keer de nacht in en dan 3 nachtdiensten werken .
Hebben jullie tips om me erop voor te bereiden? Wat mee te nemen o.i.d ? Het is wel een dienst waarbij je wakker moet blijven.
Wpaard schreef:Hey nachtwakers. Mag ik een vraag hierin stellen?Ik ga woensdag voor de eerste keer de nacht in en dan 3 nachtdiensten werken .
Hebben jullie tips om me erop voor te bereiden? Wat mee te nemen o.i.d ? Het is wel een dienst waarbij je wakker moet blijven.