Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:solarpleure schreef:Provincie Gelderland Capopjekop?daar hadden ik en nog iemand uit dit topic ook op gereageerd hihi
Ja klopt! Het was ook een heel aansprekende vacature.
Sure_lee schreef:Ik heb inmiddels ook 3 afwijzingen binnen op 4 sollicitaties. De afgelopen 2 agen ook geen nieuwe vacatures gezien waarop ik wilde solliciteren.
Ineke2 schreef:Kwayin, wat fijn zeg... Op zo'n manier blijk van waardering heb ik ook nog nooit gehad hoor. Wel een keer dat de manager mij in zijn kantoor riep en vertelde dat de 1 van mijn klanten zo blij was met de service die ik gaf
Dungen schreef:milatje schreef:Ik ga zo ook onderweg naar een gesprek. 2 uur enkele reis, dus ik heb nog een aardig ritje voor de boeg.
Hier onregelmatige werktijden, maar kan niet bokken onder werktijd. Hoogstens in pauze tijden, maar die schieten er vaak bij in (de zorg hé..).
Succes met je gesprek Ineke. Ik zou inderdaad vragen waaraan ze dat opmerken.
Hopelijk wordt het wat Dungen. Je Duits ophalen moet geen probleem zijn toch?
Lang leven duolingo ideaal die app/site tegelijkertijd je duits en engels ophalen!![]()
![]()
Hoe is het gegaan milatje?
UZB vroeg hier naar referentie, nou als ze die willen hebben dan vragen ze dat aan mij want ik wil niet dat het naar jan en alleman word doorgestuurd. Was niet het juiste antwoord kon ik aan het gezicht zien