Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nirvana_ schreef:@Celebi
Zou je eens een PB willen doen wat een stand bij Equiday kost?
Ik doe niks paardgerelateerd dus ook geen interesse om daar te staan, maar sta wel eens op de Jaarbeurs e.d. Ben benieuwd of het vergelijkbaar is
Liselot schreef:Lang verhaal, dus maak je borst maar nat
De dame waar ik het pand waar wij onze studio’s hebben samen mee huur heeft besloten om te gaan stoppen. Wij hebben een gezamenlijke ruimte en onze eigen foto Studios. De huurcontracten zijn afzonderlijk, maar de rest van de kosten gezamenlijk.
Nu speelt bij mij het idee om haar deel erbij te gaan huren zodat ik ook andere settings kan bouwen. Dit is vooral voor mijn boudoirshoots prettig.
Maar onder de streep gaat het me wel 500 ex btw per maand extra kosten. Dat betekent minimaal één shoot per maand om het er alleen al uit te krijgen.
Ik vind het heel moeilijk om in te schatten of dit haalbaar is en er zit best een risico aan. Als ik het namelijk een jaar ga proberen en het werkt niet kan ik denk ik niet weer van de helft van de studio af
Wat zouden jullie doen?
rien10 schreef:Doen! Je kan terug als het niet lukt. Je kent het gezegde, “het huis van de buurman komt maar een keer te koop”.
Als je het niet doet, dan mis je een unieke kans.