Yup heb inmiddels alles bij strato en erg tevreden. Snelle service bij vragen en ook echt behulpzaam als ik t als website-leek niet snap. Website builder is ook goed.
Wat voor soort AI bedoel je? Ik werk met ImagenAI, daarmee kan ik foto’s dmv AI laten uitsorteren en bewerken. Voor het sorteren heb ik een paar maanden een abonnement gehad, maar het bewerken betaal je per foto. Dat gaat dan vooral om het voorwerk, daarna ga je er handmatig nog eens doorheen, maar het scheelt wel een hoop werk en tijd.
Bij mij zou het gaan als tekst hulp. Redigeren etc.
Marjolein
Geplaatst: Vandaag, 15:20
Ik kan niet zonder chatgpt. Ik denk dat mijn werk daardoor 50% sneller gaat. Wel altijd controleren of de antwoorden juist zijn. Ik gebruik het voornamelijk voor tekst formulieren/opmaak (brieven, mail, aanbevelingen, vacatureteksten, rapportages bedenk het maar) het hebben van een eerste opzet is zo fijn. Ik ben beter in herschrijven dan in nieuw maken.
Ja, klopt. Staat wel op de zaak van mijn man en onze zoon gebruikt het tegenwoordig ook voor het maken van oefentoetsen en overhoringen(brugklas, en hij heeft dit al uitgevonden). Ik heb voor een deel van mijn werk een eigen project ingericht zodat de schrijfstijl goed gaat en ik bijvoorbeeld de juiste cao en wetteksten gebruik. Ik werk in de HR/Payroll, dus wel belangrijk dat je juiste verwijzingen hebt. Ik vraag ook altijd waar Chatgpt iets vandaan heeft zodat ik het zelf kan opzoeken en controleren.