Met Adobe, iCloud, telefoon, Imagen en mijn webhost zit ik al op 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celebi schreef:Ah ja een fijne kring bij start is wel heel waardevol. Die had ik gewoon niet helaas. Het is een vrije niche markt dus ik ben me nu wel aan het richten op Instagram advertenties omdat dat het enige is waarvan ik nu een beetje bereik kan genereren. En heel soms gaat er eens een reel heel goed met een paar duizend vieuws maar dat is zeer sporadisch.
Het is gewoon nog zoeken. Heb mezelf ongeveer 35 euro per maand aan advertentiebudget gegeven om gewoon een beetje kleine advertenties te laten draaien. En ik heb net een winactie met flinke prijs online gezet in de hoop dat daar veel respons op komt, maar dat is ook altijd afwachten. Misschien had ik moeten samenwerken met een ander account bedenk ik me nu..
Xyris schreef:Ik kom ook weer even buurten. Mijn eerste 9 maanden als ZZP-er zitten erop, ik probeer nu concreet in kaart te krijgen wat ik nou netto per uur over houd, inclusief pensioen, bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering en verder de hele rataplan. Op basis van 45 ex btw kom ik uit tussen de 20 en 26 euro, afhankelijk van welk programma ik er op los laat.
Ik ben erg onhandig met cijfers (geen dyscalculie, gewoon een complete afwezigheid van wiskundige lessen vanaf mijn 12). Welke tool is volledig betrouwbaar om dit te gaan berekenen op basis van de Nederlandse wetgeving?
Ik heb een boekhouder, maar die doet er wekenlang over om te reageren en ik wil gewoon antwoord hebben omdat ik een aanbod voor een vaste baan binnen heb gekregen...
Celebi schreef:Nee maar in dit geval is het een winactie geweest om een gehele deelname aan mijn cursus te winnen. Er zullen geen mensen meedoen die dus niet geïnteresseerd daarin zijn en degene die dat wel graag willen winnen zijn ook daadwerkelijk mijn doelgroep. Het is niet een dekje weggeven om naamsbekendheid te krijgen zegmaar. Maar dat maakt dus ook dat de animo maar beperkt is.![]()
Actief netwerken vind ik momenteel erg lastig. Ik ken momenteel persoonlijk geen mensen die binnen mijn doelgroep vallen. Mijn volgende stap wordt flyers rondbrengen op plekken waar dat zou mogen en passend is. Ben benieuwd hoeveel dat gaat doen.
SpikkelFire schreef:Bedoel je waar je over kan posten?
Wat mij dan te binnen schiet:
Voor welke dieren is het allemaal (ik heb bv katten en een paard).
Wat zijn de voordelen van de fysio per dier apart uitgelegd.
Je kunt een tevreden klant vragen een stukje te schrijven hoe ze jouw service heeft ervaren.
En daarbij dan ook een voor en na resultaat.
Wat te doen als je dier klachten laat zien (waarbij fysio dan de oplossing is).
Zoiets?
Celebi schreef:Dank voor de tip over Chatgpt! Heb gevraagd voor een marketing plan toegespitst op mijn bedrijf en ook doorgevraagd over verbeterpunten op mijn website en hoewel er geen hapklare ideeën terug gegeven werden gaf het me een boel inspiratie om mee aan de slag te gaan!