Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Ik werk ook vooral vanuit huis, en probeer eigenlijk bij heel veel dat ik koop te bedenken of ik het ‘zakelijk’ tijdens het werk kan gebruiken.
Een koffiezetapparaat, en mijn Stoov warmtedeken, en mijn dure koptelefoon, die koop ik allemaal op het bedrijf omdat ik ze ook deels tijdens het werk gebruik. Geldt ook voor inrichting van je werk-gedeelte enz.
Leuk dat er weer een beetje leven in het topic is!
Hoe gaat het met alle bokt ondernemers?
rien10 schreef:Het gaat hier goed. Ik heb nu alle uurtje-factuurtje klanten op maand abonnement gezet. Dat geeft rusten een realistisch inkomen want ik vergeet altijd uren te noteren.
Celebi schreef:Ik zit al jaren bij One.com en erg tevreden over. Heb er meerdere websites online staan en iedereen die ik het aanraad is er tot nu toe ook tevreden over. Heb er eventueel een referral kortingscode voor, maar dat is niet waarom ik deze aanraad hoor. Ben er gewoon wel tevreden over. Maar er zijn meerdere goede partijen.
De enige waar ik weg van zou blijven is MijnDomein. Altijd gedoe met hun pakketten en mogelijkheden als beheerder van websites voor klanten.
Nirvana_ schreef:Ik heb goede ervaringen met TransIP!
@Noeps wat fijn een office manager! Ik heb zelf ook een aantal werknemers, 2 fulltime maar wel een aantal parttimers, en het is best allemaal veel werk. Mag ik vragen hoe je het met HR doet?
8nnemiek schreef:Toevallig, ik zit ook te denken om een nieuwe host te zoeken.
Ik had een goede, maar die werd ineens overgenomen door VDX. Die kan ik afraden. Ligt er vaak uit, erg traag, veel te duur en ik kan niks met dat plesk userpanel. Ik wil graag weer naar directadmin.
Waar werken one.com en transip mee?
Nado schreef:8nnemiek schreef:Toevallig, ik zit ook te denken om een nieuwe host te zoeken.
Ik had een goede, maar die werd ineens overgenomen door VDX. Die kan ik afraden. Ligt er vaak uit, erg traag, veel te duur en ik kan niks met dat plesk userpanel. Ik wil graag weer naar directadmin.
Waar werken one.com en transip mee?
Ja, hier ook overgenomen door VDX. Veel slechter geworden. En die blijft maar duurder worden ook