Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
milatje schreef:Ik heb heel licht wat kleur in mn cv.. maar dat is heel subtiel.
Hier wel een foto ivm een Arabische naam. Ik ben toch bang sneller afgewezen te worden als ik dat niet doe.
WillemYntJee schreef:Inderdaad Winged! Terwijl ik dan denk: je kan daar toch ook gewoon ingewerkt worden? Iedereen is daar toch een keer voor t eerst begonnen, maar blijkbaar werkt t zo niet..
Sure_lee schreef:Balen Corelli. het was mij ook al opgevallen dat ze bij de gemeente vaak in de vacature hebben staan dat je gewerkt moet hebben bij de gemeente..
ais schreef:Corelli, dat is onwijs vervelend! Heeft die gemeente die vacature zelf niet ook online staan toevallig?
Ik ben, voor ik begin aan mijn brief, nog wat vacatures aan het zoeken, maar het is echt triest gesteld met de hoeveelheid vacatures
Corelli schreef:ais schreef:Corelli, dat is onwijs vervelend! Heeft die gemeente die vacature zelf niet ook online staan toevallig?
Ik ben, voor ik begin aan mijn brief, nog wat vacatures aan het zoeken, maar het is echt triest gesteld met de hoeveelheid vacatures
Daar kan ik niet achter komen, want het uitzendbureau geeft alleen weer dat het een gemeente in Gelderland betreftSlimmeriken..
Ineke2 schreef:Ik solliciteer op MBO, MBO+ en HBO functies... Ik heb geen HBO diploma's, maar mijn werkervaring en denkvermogen kan dat wel aanNiet geschoten is altijd mis.