Ik denk vooral veel gesprekken voeren en goed je gevoel volgen. Of misschien overschakelen naar zppers, er zijn er genoeg die dit supergoed alleen kunnen (waaronder ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpikkelFire schreef:Heb je het dan over meta ads of google ads? Er zijn zoveel verschillende factoren en wat vandaag optimaal is hoeft morgen niet meer zo te zijn. Dat maakt het zo lastig, consumentengedrag verandert zo snel.
Plus je hele klantreis moet in orde zijn, niet alleen de ads.
Xyris schreef:Ja precies, ik stel deze vraag namelijk ook specifiek omdat ik binnenkort waarschijnlijk een site van de gemeente in mijn beheer krijg, maar ik wil graag kunnen uitleggen waarom precies ik niet zomaar even ook nog de online marketing daarvoor kan gaan doen.
_Lois_ schreef:Hoi, ik hoop dat ik hier een vraag mag stellen als onervaren beginnend ondernemer![]()
Ik heb mijn webshop bijna af maar van boekhouden en dergelijke heb ik weinig verstand.
Nu heb ik e-boekhouden geïnstalleerd en wil ik dat gaan gebruiken. Tot zover duidelijk en ik kan het koppelen aan WooCommerce.
Maar, nu las ik dat belangrijk is dat je geen dubbele factuurnummers hebt en dat deze doorlopend zijn.
Nu had ik een plugin gevonden om die factuurnummers in te stellen dus is alles rondom de woocommerce webshop denk ik in orde.
Alleen verwacht ik ook losse facturen te sturen buiten de webshop om, voor andere diensten bijvoorbeeld.
Hoe werkt dit? Moet ik dan in Woocommerce aanpassen dat hij weer vanaf een ander nummer verdergaat of iets dergelijks?
Of zou ik dat in het boekhoudprogramma kunnen aanpassen?