Gewoon nette broek met colbertje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
milatje schreef:Ik heb altijd een blazertje aan met een jurkje en een broek of legging..
Zo ik ben even zwaar teleurgesteld in een bedrijf.
Vorige week een sollicitatie gesprek gehad. Enige concurrent was een vriendinnetje van mij.
Nou ja prima. We zouden vandaag gebeld worden.
Krijg ik iets voor 4 een whatsapp van haar dat ze gebeld is dat zij het geworden is.
En ik ben nog steeds niet gebeld...
Vind t hartstikke tof voor haar dat zij nu een baan heeft, daar niet van.
Maar vind dit toch wel zo slecht.. Ze hoeven maar 1 iemand anders te bellen en dat is schijnbaar al teveel moeite.

. Maar ik heb heel lang in die frustrerende situatie gezeten en ik wil andere gewoon een hart onder de riem steken of advies geven indien ik kan.
.
. milatje schreef:Ik heb altijd een blazertje aan met een jurkje en een broek of legging..
Zo ik ben even zwaar teleurgesteld in een bedrijf.
Vorige week een sollicitatie gesprek gehad. Enige concurrent was een vriendinnetje van mij.
Nou ja prima. We zouden vandaag gebeld worden.
Krijg ik iets voor 4 een whatsapp van haar dat ze gebeld is dat zij het geworden is.
En ik ben nog steeds niet gebeld...
Vind t hartstikke tof voor haar dat zij nu een baan heeft, daar niet van.
Maar vind dit toch wel zo slecht.. Ze hoeven maar 1 iemand anders te bellen en dat is schijnbaar al teveel moeite.
Amandavd schreef:Blijkbaar paste je niet bij hun, prima maar dat ze dan zo raar doen... Jammer Milatje, maar je vind vast een beter baan en baas!

ben in ieder geval niet direct afgewezen zoals de kandidaat voor mij
ze hebben nog 5 kandidaten komende week en ik krijg volgende week de uitslag
Ik zal voor je duimen!
ik heb via linkedin een super leuke functie gevonden die exact bij mij past. Wel in Zwolle, (hopen dat ze niet afwijzen op afstand) maar het is wel 1 die mij op het lijf is geschreven. En vlakbij het station dus ik zou eventueel gewoon met de trein heen en weer kunnen. Ook handig. Vanavond even een brief schrijven
Grappige is dat ik al een open sollicitatie naar dit bedrijf wilde sturen...