Ik begin vannacht 1/3 Kom ik er dinsdag ochtend uit en ga ik vrijdag nacht weer voor 3 er in. Kom ik er maandag ochtend uit en dan ga ik er zaterdag weer in voor 5 Ohja en tussen mijn 2e en 3e reeks nog m'n verstandskiezen verwijderen XD
Hier is het altijd wel rustig 1 juli ga ik van baan switchen. Dan zal ik het drukker gaan krijgen. Maar vakantie was zeker fijn!
Wat doe je nu dan? En wat ga je doen?Fijn!Hier ook rustig, net iemand die ongeoorloofd was terug gekomen. Maar die is goed gestemd
Zit in de zorg. Blijf ik ook maar ga naar een beter georganiseerde instelling Fijn dat je het rustig gehad hebt!Nu de komende 3 nachten nog.
Ik ga maandag alweer de nacht in, voor 2 danDonderdag, zaterdag zondag laat en dan maandag weer in de nacht voor 4 Geniet van je vrije dagen!
1/3Nouja deze zit er ook alweer bijna op Ennn een nieuwtje, vanaf 12 september nieuwe baan en geen nachtdiensten meer
Hier 1/5 en eerste nacht op nieuw werk. Wel meegevallen maar gewoon rot dat je je eigen ding niet kan doen. Maar dat komt wel.