Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)

Morgen nog een laatste herkansing en daarna VRIJ 
bah, vind het steeds spannender worden.
) studeren aan de TU Delft

whaha
Wordt het alleen maar leren of ook nog leuke dingen?? 
. En dan meteen koninginnenacht en die maandag koninginnedag.. En natuurlijk lekker naar de paarden!! 

Oliefjuh schreef:Nouja, ik woon in Alkmaar dus zondag lekker naar de stad, feest als AZ wint. En dan meteen koninginnenacht en die maandag koninginnedag.. En natuurlijk lekker naar de paarden!!
Ik hoop ook dat AZ kampioen wordt. Ben geen fan in het bijzonder, maar vind AZ wel het leukste voetbal spelen. Kijk ook graag Ajax of PSV, maar AZ is toch altijd wel het leukste. 
. Ajax ook graag inderdaad
. Maar zal wel gekkenhuis worden als AZ wint!! 
En daarna leren
Met dit weer!

Sbine schreef:Ik heb even een vraagje. Ik heb me eind vorig jaar aangemeld bij de IB-groep en daar ook een bevestiging van gekregen. Nu zie ik op de site van de RUG (universiteit Groningen) staan dat je ook inschrijfformulieren voor de universiteit moet ontvangen als je dat hebt gedaan (wat ik al verwachtte en waar ik al bang voor was). Die heb ik nog steeds niet. Hoe zit dit bij jullie?

Ja, ik ga vanavond ook pas lekker rijden, nu nog ff genieten van de zon. Heb morgen mijn theorie voor het auto rijden, dus nog leren ook.