Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
leerpillen heb ik niet nodig, zou ik niet weten.

MPR4 schreef:Als het goed is liggen er op school sowieso een potlood, gum, geodriehoek en koerszoekdinges voor je klaar (bij de vakken waarvoor het nodig is).
Al hoewel ik niet weet of dat bij elke school zo is.
Kan niet slapen.
Pfff wat een nare tijd is half 2 zeg. Wachten wachten.. Noa28 schreef:MPR4 schreef:Als het goed is liggen er op school sowieso een potlood, gum, geodriehoek en koerszoekdinges voor je klaar (bij de vakken waarvoor het nodig is).
Al hoewel ik niet weet of dat bij elke school zo is.
Kan niet slapen.
Daar heb ik onze school niet over gehoord.. nou ja ik neem het gewoon zelf mee en dan zien we wel
SBravour schreef:Niet te veel etenPfff wat een nare tijd is half 2 zeg. Wachten wachten..
Mijn eerst volgende examen is volgende week woensdag, dan staat Wiskunde op het programma! Elvirawortel schreef:Galathil schreef:Brr... morgen begint het...Ik heb zoveel stress, ik slaap al een week bijna niet, voel me vandaag en gister ook echt ziek.Heb wel iets gekregen van de HA tegen stress, maar niets werkt meer...
Je bent niet de enige, ik voel me ook echt ziek
Elvirawortel schreef:Ik heb net even de stal uitgemest, helpt goed tegen de stress.
Weet iemand trouwens hoe je je eten mee moet nemen? In een broodtrommel of juist in een zakje? Dat je geen etiketten mag weet ik
Spotje2 schreef:Elvirawortel schreef:Ik heb net even de stal uitgemest, helpt goed tegen de stress.
Weet iemand trouwens hoe je je eten mee moet nemen? In een broodtrommel of juist in een zakje? Dat je geen etiketten mag weet ik
Neem het alsjeblieft in een broodtrommel mee. Zakjes maken ontzettend veel geluid waardoor je iedereen om je heen stoort.
Leg ik ze bovenop het woordenboek dat ik wss toch niet gebruik