Jytte schreef:Gefeliciteerd!Hier beginnen ze over 10 minuten met bellen... Ik kan niet meer Dit dus Kan het niet gewoon voorbij zijn?
Marrie_L schreef:Jytte schreef:Gefeliciteerd!Hier beginnen ze over 10 minuten met bellen... Ik kan niet meer Dit dus Kan het niet gewoon voorbij zijn? Ze doen het gewoon om ons te pesten... zo laat bellen Gefeliciteerd!
Marrie_L schreef:Jytte schreef:Gefeliciteerd!Hier beginnen ze over 10 minuten met bellen... Ik kan niet meer Dit dus Kan het niet gewoon voorbij zijn? Ik ga echt kapot van de zenuwen
Geslaagd Mijn mentor was trots want ik heb een 8,4 voor wiskunde. Hoe dan? Het examen ging echt super slecht voor mijn gevoel
Nog steeds niets gehoord... Ze zouden beginnen om 15:00. Doen ze de mensen die gezakt zijn als laatste bij mijn school of zo?
Gefeliciteerd iedereen die al geslaagd is! Hoop dat iedereen die het nu niet gered heeft, het straks met de her-examens wel haalt Hier nog een paar uurtjes wachten hihi
Gefeliciteerd iedereen!Bij zijn ze net begonnen met bellen als het goed is. Nu afwachten tot 19:00...