Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).

l

Ik vind het allemaal echt ontzettend leuk en interessant, maar het is nog wel even zoeken naar een goede balans tussen school, werk en vrije tijd. Al gaat dat ook steeds beter. Ik zit echt op m'n plek hier en mijn werk vind ik ook echt ongelooflijk leuk; het is echt wat ik wil blijven doen tot m'n 67ste.
GrumpyCat schreef:Wat bizar zeg, Iselda! 1 leerling van 4 klassen geslaagd, dan moet er gewoon iets niet goed zijn met dat tentamen! Bevatte het tentamen rare vragen, of had je wel het gevoel dat het tentamen klopte?
Jullie hebben al vroeg in vakantie, ik moet nog een week! Leuk ook zo'n excellentie programma. Ik wilde ook meedoen aan het honourstraject bij ons, maar het is zo slecht geregeld, dat ik heb besloten er vanaf te stappen. Beargumenteerd schrijven klinkt erg interessant en leerzaam.
Wist opeens niks meer
Maar misschien valt het mee.
Vanavond lekker even niet, ben vandaag een jaar samen met m'n vriend
Dus vind dat we vanavond wel gewoon even lekker samen filmpje mogen kijken
Jij juist aan de andere kant van het land zie ik
Wat doe je nu?
Het tempo ligt wel echt hoog, daar verkeek ik mij ook even op in de eerste periode
Ik weet niet of Groningen meer mogelijkheden biedt eigenlijk. In Lwd loop je in het eerste jaar 2x stage, vanaf het tweede jaar 1x maar dan een periode van 20 weken ofzo. We krijgen bijvoorbeeld vrij om naar een beurs in Utrecht te gaan, themaweken, etc. Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat daar zit verder.
Ik woon er in ieder geval al bijna 4 jaar met veel plezier!
Succes met je keuze!