Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
We hebben ongeveer 8 (?) cijfers op het rapport staan bij Duits en in samen tellen die 12.5% mee
op het rapport en in magister staan alleen nog maar de pta cijfers
Imke1998 schreef:Duits is echt mn slechtste vak (6,1 gemiddeld nu, maar ik moet nog 2 punten terugkrijgen).![]()
Ik sta voor vakken als scheikunde zelfs een stuk hoger.
Mn docent Duits vind het ook altijd zo leuk om te zeggen dat we allemaal slecht in Duits zijn en dat we als Limburgers juist hoger moeten zitten dan het landelijke niveau enz., maar ja... tis Duits, ik ga er gewoon nooit goed in zijn en ik ben blij als ik er vanaf ben.![]()
Is hier trouwens iemand die van plan is om een taal te gaan studeren?
als is Engels gelukkig mijn enige moderne vreemde taal.
Ik ben gek op talen, behalve Engels.
) nog niet het aantal fouten terug. xCarpediem schreef:Ik ga HBO Leraar Duits en HBO Leraar Nederlands doen, maar dan begin ik met Duits! Dus indirect wel een beetje een taal studeren. Heb vandaag definitief voor HBO gekozen aangezien ik echt leraar wil worden.
Ik heb een NG profiel met filosofie, had beter CM kunnen kiezen.Ik ben gek op talen, behalve Engels.
), maar ik denk dat het voor mij toch richting de biologie / medische kant of biotechnologie gaat worden. De opleiding Engels sprak me aan, maar ik denk dat ik bij biologie toch meer op mn plek ben. Misschien dat ik wel nog iets met Engelse literatuur erbij wil, als dit mogelijk is.
lina1998 schreef:Oh ik haat talen stomme dingen pff.
Heel blij dat ik geen Duits of Frans heb.
Hebben jullie al aantal fouten terug van de luistertoetsen?
Amira_ schreef:Ik heb nog steeds geen idee wat ik als plan B wil. Zweeds oid lijkt me echt heel leuk om te studeren. Maar dat wordt alleen als Scandinavie studies gegeven op de uva en ik wil echt niet naar de uva. Maakt t alweer een stuk lastiger..
Ik heb (gelukkig) nog niet het aantal fouten terug.
Imke1998 schreef:xCarpediem schreef:Ik ga HBO Leraar Duits en HBO Leraar Nederlands doen, maar dan begin ik met Duits! Dus indirect wel een beetje een taal studeren. Heb vandaag definitief voor HBO gekozen aangezien ik echt leraar wil worden.
Ik heb een NG profiel met filosofie, had beter CM kunnen kiezen.Ik ben gek op talen, behalve Engels.
Ik dus precies andersom. Ik heb niks met talen, maar de Engelse taal vind ik wel helemaal geweldig. Ik lees al mijn boeken in het Engels, sta er ook goed voor en heb overwogen het te gaan studeren. Ik weet nog steeds niet wat ik wil (heb nog ongeveer 17 keuzes openstaan ofzo), maar ik denk dat het voor mij toch richting de biologie / medische kant of biotechnologie gaat worden. De opleiding Engels sprak me aan, maar ik denk dat ik bij biologie toch meer op mn plek ben. Misschien dat ik wel nog iets met Engelse literatuur erbij wil, als dit mogelijk is.
xCarpediem schreef:lina1998 schreef:Oh ik haat talen stomme dingen pff.
Heel blij dat ik geen Duits of Frans heb.
Hebben jullie al aantal fouten terug van de luistertoetsen?
Engels had ik 12 fouten waar ik echt heeeeeel blij mee was, Engels is echt mijn slechtste vak en ik heb een ongelooflijke hekel aan Engels.
Bij Duits had ik 8 fouten, omgerekend zou ik dan uitkomen rond de 7. (volgens mijn docent)
xCarpediem schreef:[Amira_ schreef:Ik heb nog steeds geen idee wat ik als plan B wil. Zweeds oid lijkt me echt heel leuk om te studeren. Maar dat wordt alleen als Scandinavie studies gegeven op de uva en ik wil echt niet naar de uva. Maakt t alweer een stuk lastiger..
Ik heb (gelukkig) nog niet het aantal fouten terug.
Dat is inderdaad lastig. De school moet je ook aanspreken.. Geven ze dat echt niet ergens anders? Ik had er wel eens van gehoord, maar dacht niet dat dat bij de UvA was?