Desiree, altijd handig iemand met extra boeken, haha
Goed dat een groot deel van jullie planningen maken! Ik heb daar echt moeite mee haha. Nouja, het maken van een planning gaat wel maar het eraan houden is meestal het probleem
. Meestal werk ik met to-do lijstjes per dag.Dit weekend heb ik echt bijna niks nuttigs gedaan, maar nu lukt het opeens weer om goed te werken
Ik heb voor morgen mn scheikunde en natuurkunde al af, nu nog bio en de planning van het profielwerkstuk inleveren. Als het lukt ook nog wat werken aan mn brief Duits voor donderdag
Heb ook een, denk ik, wel handige app op mijn (nieuwe) telefoon maar die moet ik nog even uittesten haha. Even goed bekijken. xD
) Tv kijken en dan slapen. 
En succes met je waslijst zeg!
Vandaag de hele dag gewerkt en nu even rustig pauze nemen. Vanavond maar eens wat doen aan de volgende thuisopdracht, daarvan staat de deadline op vrijdag. Morgen een practicum dag, mag dan zelf weten of ik wel of niet naar het AMC ga. Maar tussen 10:00 en 12:00 is er begeleiding, dus dan ga ik maar wel. Vrijdag nog een halve dag werken en dan dit weekend Appelpop
misschien een domme vraag, maar wat bedoel je precies met 'wegselecteren'? Als je studenten op je uni hebt wil je ze toch houden lijkt me? Ik hoop in ieder geval dat je wat hebt aan je gesprek van maandag!