Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder ga ik lekker mijn studie volgen in Nederland, misschien wel Engeland als ik een geheime geld stash vind aangezien ik een IB diploma heb. 
Boself schreef:Noord-Amerika (ja, ook canada of mexico) lijkt me wel lachen voor een stage oid, maar om nou je hele studie op bv. Hawaii of weet ik veel te gaan volgen lijkt me niet bijzonder veel toevoegen aan je studie. Ik zou zelf graag nog een keer naar de verenigde staten willen, maar dan wel lekker roadtrippen. Ooit. Als ik een vaste baan en geld heb.Verder ga ik lekker mijn studie volgen in Nederland, misschien wel Engeland als ik een geheime geld stash vind aangezien ik een IB diploma heb.
Als ik klaar ben met VWO ga ik waarschijnlijk een jaartje rondhuppelen op de vavo omdat ik geld nodig heb en geen natuurkunde of wisB in mijn pakket heb en dat wel nodig is voor technische studies.
EskeGirl schreef:Vandaag, docent eerste uur: jullie moeten heel goed leren nu al, toetsweek is dichterbij dan je denkt, al over 5-6 weken!
Docent tweede uur: nu bijhouden is handig, maar de toetsweek is pas over 5-6 weken.
Ik raak in de war
Misschien verschilt het per vak? 
mijne begint volgende week vrijdag!!
). We hebben er 4 in het jaar
) met maxiamaal 3 toetsen op een dag dan.