Yep, ook ik weer! Nacht 1 van 3 en daarna 13 dagen vrij! Vandaag weer heel de dag bezig geweest en op pad, wekker om 08.00 dus dit wordt een lange nacht..
Tyke
Geplaatst: 09-09-14 02:08
Ik heb eerste van de 4. En ben nu al gaar en versleten. Gisteren voor het eerst wezen dansen.
Nog een kwartiertje! hoor mijn bed zo hard roepen! hopen dat ik vandaag wat beter slaap en de komende nacht energie heb om iets aan school te gaan doen!
slaaplekker!
Helderder
Geplaatst: 14-09-14 09:01
Hier nog even een lekker ontbijtje, douchen en ook mijn bed in. Lekker bezig geweest vannacht, was op de minuut klaar.
Wat doen jullie eigenlijk met jullie 'vrije tijd' als je nachtdiensten hebt? Ik heb dan zo het idee dat ik echt alleen maar werk en slaap... hoe los je dat op?
Mijn sociale leven staat dan echt even stil haha. Ben nu wakker om me paard te rijden en ga dan straks nog even slapen. Het komt weinig voor dat ik tijdens mijn nachtdiensten echt iets ga ondernemen
Als er verjaardagen zijn probeer ik vaak wel even te gaan. Paard probeer ik meestal te laten doen. Meestal ben ik dus aan het luieren overdag hihi of ik drink met mijn vriend ergens een bak koffie .
Ik heb te vroeg gejuicht dat het rustig was.. Patiënt is vermoedelijk onder invloed, verbaal agressief, dreigen en wil al zijn medicatie. Weigert te blazen, wil een politie arts zien en terug naar de PI. Ik zit hier nu met me deur dicht, collega van een andere afdeling is net een tijdje bij me geweest toen ik met hem in gesprek was, andere collega loopt straks met mij mee om de nachtcontrole te doen.. ik hoop echt dat hij zich rustig houdt.