Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anoniem45673

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 16:57

Leuk floortje, ziet er goed uit. Ik zou alleen nog iets veranderen aan je schrijfstijl. Het kan een stuk actiever en met minder woorden het zelfde krachtiger zeggen, voorbeeldje uit de eerste zin

Wij willen je bedanken voor je inschrijving op onze nieuwsbrief. Of: Vriendelijk bedankt voor de inschrijving op onze nieuwsbrief (tis maar een voorbeeldje).

Persoonlijk vind ik de tekst nu niet lekker weglezen.

Welkom Mear! Hopelijk is je shop snel online!

Hier ook kerstdrukte, iedereen heeft toch graag zand (e.d.) onder de kerstboom blijkt :p.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:00

De header is gelukkig scherp in de email :)

Ga je zelf de website maken of laat je het doen (ik ken nog wel een goede website bouwer :o )
En doe je dropshipping of ook voorraad aankopen?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:00

Hoi Mear, welkom hier :) Ben benieuwd naar je webshop! Ik heb je page ook geliked, als je me een plezier terug wil doen mag je mijne ook liken :D https://www.facebook.com/irisvbdesign

Als je zelf je facturen bijhoudt moet je ook de Btw handmatig omrekenen natuurlijk... ik had een mooie lijst van alle superpoownie-spullen, maar toen werd het 21% btw en moest ik alles weer opnieuw uitrekenen ;)

edit; Floortje, wat is dat voor site? Een site waarmee je al je nieuwsbrieven kan bijhouden en mensen ervoor kunnen inschrijven o.i.d.?
Laatst bijgewerkt door Mews op 20-12-12 17:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:01

@ melis de tekst is idd k u t ;)
Die had even snel geschreven, maar ik ga je zin wel gebruiken als je het goed vindt!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:05

Floortje88 schreef:
De header is gelukkig scherp in de email :)

Ga je zelf de website maken of laat je het doen (ik ken nog wel een goede website bouwer :o )
En doe je dropshipping of ook voorraad aankopen?

Nee ik ga voorraad aankopen, maar aangezien het uit China gaat komen duurt dat even :+ Dus voordat het ik het echt wil hebben lopen zal ik toch een voorraadje binnen moeten hebben eerst :j

De website ben ik zelf aan het maken, ik heb ook gelukkig goed verstand van HTML etc. en heb tot nu toe altijd zelf websites gebouwd :j Enkel is dit via een standaard webshopding. Kan wel mijn complete lay-out zelf bouwen :)

@Mews; Dank! Ook terug geliked!

Mallootje

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:08

Hier is het echt heel gek.. Dinsdag en gisteren echt heel druk, en vandaag plots heel erg rustig. Mensen met hun vreemde shoplogica.. :D

Ik ben de nieuwsbrief voor de koopjes aan het opmaken, met Mailchimp vind ik het toch echt heel makkelijk! Dat onderste stukje stoort me niet echt :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:10

Mallootje schreef:
Hier is het echt heel gek.. Dinsdag en gisteren echt heel druk, en vandaag plots heel erg rustig. Mensen met hun vreemde shoplogica.. :D

Ik ben de nieuwsbrief voor de koopjes aan het opmaken, met Mailchimp vind ik het toch echt heel makkelijk! Dat onderste stukje stoort me niet echt :)

Het was mij zelfs nog nooit opgevallen en heb het toch al wel even in gebruik gehad :o Lekker kritische hé :+

Mooie site trouwens! Enkel jammer dat bij de foto van de Fries (als achtergrond) zijn hoofd er voor een groot gedeelte afvalt!
Laatst bijgewerkt door Mear op 20-12-12 17:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:10

Oh wat fijn dat je het zelf kan! Ben benieuwd naar je producten :) Wil zelf ook nog keer poging doen betreft het bestellen in China. Maar op 1 of andere manier vind ik dat toch een beetje eng, veel namaak etc.
Heb nu de meeste leveranciers in engeland zitten. Zijn heel netjes en altijd goed bereikbaar :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:11

Floortje88 schreef:
Oh wat fijn dat je het zelf kan! Ben benieuwd naar je producten :) Wil zelf ook nog keer poging doen betreft het bestellen in China. Maar op 1 of andere manier vind ik dat toch een beetje eng, veel namaak etc.
Heb nu de meeste leveranciers in engeland zitten. Zijn heel netjes en altijd goed bereikbaar :)

Ik ga ook erg low-bugdet verkopen moet ik zeggen. Gewoon van die must-have dingetjes :) Je kan het misschien een beetje vergelijken met Claire's, maar dan voor (jong) volwassenen en meer 'new vintage'. :)

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:21

Mear schreef:
Ik ga ook erg low-bugdet verkopen moet ik zeggen. Gewoon van die must-have dingetjes :) Je kan het misschien een beetje vergelijken met Claire's, maar dan voor (jong) volwassenen en meer 'new vintage'. :)

Oeh, leuk! Nu ben ik helemaal benieuwd, ik vind Claire-dingen nog steeds leuk :')

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:24

Mews schreef:
Mear schreef:

Oeh, leuk! Nu ben ik helemaal benieuwd, ik vind Claire-dingen nog steeds leuk :')

Ik ga op mijn Facebook zetten wat er aan komt allemaal :j

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:26

@ Mear: Haha, het warmbloedpaard op de foto zal het niet graag horen dat hij Fries wordt genoemd ;) Hoewel ik heel erg van Friezen hou hoor, maar deze is toch echt springgefokt :P

Het was inderdaad een beetje lastig met die foto maar eigenlijk stoort het me niet echt.. Misschien vraag ik aan de webmeneer wel eens om het aan te passen, maar heeft geen prioriteit :)

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:28

Proest... zo zonder sokken en met een half hoofd leek het net een Fries... sorry warmbloedpaard _O-

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:33

leuk die uil!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:35

Floortje88 schreef:
leuk die uil!

Ik heb er eentje extra besteld voor mezelf ook al :o
Laatst bijgewerkt door Mear op 20-12-12 17:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:38

Afbeelding Dit is 'm ;) (foto is van juni, toen was ie 3 en een paar maand, inmiddels is hij nog forser geworden, dus misschien kan hij met lange manen en sokken toch door als Fries :D Maar ik denk niet dat zn nieuwe baasjes dat willen)

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:39

haha dat ken ik, dat doe ik zelf ook te vaak. BV deze: http://www.veilingvoorechtevrouwen.nl/v ... verguld-3/

Die is zo grappig, een ei met daarin een eendje <3 . Wat wel jammer is is dat je op de foto niet ziet dat het een lange ketting is, niet een nek ketting laat maar zeggen. En is vrij duur helaas.

Hoe doen jullie dat op twitter? Gaan jullie gewoon random mensen volgen en hopen dat ze dan jou ook volgen (die tip kreeg ik)?

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:44

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 17:46

Floortje88 schreef:
haha dat ken ik, dat doe ik zelf ook te vaak. BV deze: http://www.veilingvoorechtevrouwen.nl/v ... verguld-3/

Die is zo grappig, een ei met daarin een eendje <3 . Wat wel jammer is is dat je op de foto niet ziet dat het een lange ketting is, niet een nek ketting laat maar zeggen. En is vrij duur helaas.

Hoe doen jullie dat op twitter? Gaan jullie gewoon random mensen volgen en hopen dat ze dan jou ook volgen (die tip kreeg ik)?

Oh die is ook schattig <3 Kan je niet de lengte in de omschrijving zetten?

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 18:33

@Floortje: Ik zie een spelfout bij een van je foto's staan. Er staat een goud vergulde Moschino ketting, maar in de titel staat Mochino, dus de S vergeten ;)

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 18:45

Oh thanks :) dat betekend dat het ook fout staat op de site! Ik ga het ff aanpassen.

@ mear ja ik moet het idd iets duidelijker neerzetten!

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:01

Ik verzend vaak sieraden (zoals oorbellen) met reguliere post in een speciale envelop (dan kan ik ze nog goedkoper aanbieden). Alleen dat gaat nu niet meer omdat ze al die gleuven hebben versmald vanwege vuurwerk. Meer mensen last van? Ik ga ze denk ik even mailen of ze daar niet een regeling voor hebben.

Wat ben ik trouwens aan het posten vandaag, excuses voor mijn spam O:)

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 19:49

Je post naar een inleverpunt brengen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:09

[stoomafblaasmodus]

Mag ik effe :( #$%^&*()!
Volgens mij is mijn telefoon (half) gecrasht! Had 'm op stal in de auto laten liggen, kom ik terug, staat 'ie uit. Dat vond ik vreemd want volgens mij had ik nog voldoende batterij. Kreeg 'm zo niet aan, aan de lader gelegd en toen ging het wel. Opgestart: al mijn apps op mijn startpagina weg! Behalve een paar standaard (die ik er zelf niet op had staan). En ook via mijn applicaties: alle apps staan er nog op, maar de hele volgorde is andersom. Nou goed, balen, maar kan ik mee leven. Blijkt net dat contacten die niet op mijn sim stonden weg zijn, al mijn smsjes zijn weg, en zelfs mijn e-books!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :(

[/stoomafblaasmodus]

Zucht, technolgie *baalt* Morgen maar even naar de winkel maar ik betwijfel of dit teruggehaald kan worden.

Floortje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-12 20:29

Omdat je het over apps hebt; staat het niet nog in Itunes?