Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:ik ben na die lab sollicitatie er denk ik wel uit dat ik echt iets van een opleiding/cursussen wil gaan doen..
met mijn opleiding kom je niet ver, mbo veehouderij en 1ste jaar verpleegkunde en wat gestarte dingen die ik niet afgemaakt heb...had allemaal zijn redenen, maar uiteindelijk heb ik een papiertje waar ik niet veel aan heb en later ook niet veel mee gedaan heb... en ene papiertje waar wel werk in is, maar wat niet geschikt is
maar ja, nu nog verzinnen wat dan... iets waarbij ik mijn hoofd mag gebruiken, lichamelijk mag ook wel, maar geen fysiek zwaar werk.
mmm...omscholen...fijn
X_Michelle_X schreef:@ Falona, daar heb ik met mijn 17jarige leeftijd gelukkig nog geen zorgen over![]()
wat zal een minimale leeftijd zijn om dat soort kampen te begeleiden?
Falona schreef:Als ik jou was zou ik het toch nog even in de accountancy zoeken, bij voorkeur bij een van de Big 4 (Ernst & Young, Deloitte, PwC en KPMG volgens mij) en dan over een paar jaar de overstap maken naar het bedrijfsleven. Er is nu heel veel vraag naar assistent accountants dus daar moet je zeker binnen kunnen komen en ik zie ook geregeld vacatures voorbij komen waarbij gevraagd wordt naar Financials die uit de accountancy komen en dan bij voorkeur bij een van de big 4 weg komen.
blacknorton schreef:leuk Sonja!
ik kom al een paar maanden veel van dat soort vacatures tegen. dus moest er gelijk aan denken.
als ik ze weer tegenkom zal ik ze hier plaatsen.
ik werk nu als uitzendkracht bij het ministerie. dat is best voor even, zeker op de functie die ik nu doe.
het halve team is uitzendkracht.
ze hebben extra mensen nodig omdat een regeling open gaat. eis voor voorstelling was wel dat je tot december geen vakantie had gepland.
Astaloca schreef:Geen enkel werk daarin?wat zoek je daarin? receptie op een park oid?
Bellatrix schreef:Hey Jo, 'leuk' om je ook hier te zien.
Balen dat het jou ook niet lukt...