eilleen333 schreef:Ik heb het voor de verandering weer eens onderschat. Overmorgen moet ik mijn concept inleveren. Ik ga het wel af krijgen, maar ik ben gewoon absoluut niet tevreden en heb het vermoeden dat mijn begeleider ook gaat vinden dat ik me er veel te makkelijk van af heb gemaakt. Het hele schrijven en zoeken van informatie viel me gewoon erg tegen. Naja, na het inleveren van mijn concept heb ik nog een week om de scriptie aan te passen, dus ik hoop dat dat genoeg tijd is om het dan aan te passen.
Vervelend dat je dan niet wat extra tijd krijgt zeg.. lijkt me toch belangrijk dat je zelf in ieder geval al blij bent met je geschreven werk!
Yasmine schreef:Kan je niet nog wat extra tijd krijgen om je concept te perfectioneren, Eileen? Wel balen dat je iets moet inleveren waar je niet tevreden mee bent.<br sab="230"><br sab="231">Ik moet vrijdag mijn eerste 10 blz inleveren. Ondanks dat ik mijn onderwerp ontzettend interessant vind, is het iedere dag weer een gevecht om mezelf aan het werk te krijgen

Maar eens ik begin gaat het wel goed vooruit. Ben nu ongeveer bijna klaar met mijn 10 blz. Is wel een heel gedoe om overal bronnen voor te vinden, want ik schrijf over 2 televisieseries (moderne adaptaties van Sherlock Holmes) en je moet dan overal die feitjes van acteurs, kijkcijfers, zenders, quotes van producers etc. natrekken. Maar tot nu toe ben ik gelukkig wel blij met wat ik heb geschreven.

Go you!
Ik wil jouw scriptie wel lezen als ie af is he. 
Ik heb afgelopen weekend nog onverwacht van onderwerp gewisseld, proposal ingediend en vandaag mijn goedkeuring ontvangen. Ik heb ook nog het geluk dat ik een van mijn favoriete professoren als persoonlijke begeleider heb nu, helemaal prima!