)Ik ben ook nog niet 1 keer uit geweest in den bosch
Maar als vriendinnen overkomen gaan we uit (intussen woon ik hier al een half jaar en nog steeds zijn ze niet langs geweest) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
Maar als vriendinnen overkomen gaan we uit (intussen woon ik hier al een half jaar en nog steeds zijn ze niet langs geweest) _Mara_ schreef:Hahaha nee, half 6 is niet asociaal laat.. asociaal laat is half 8 en dat de markt naast je al opgebouwd wordt en winkels aan het voorbereiden zijn om open te gaan.Maar eigenlijk bedoelde we dus dat we tot max uurtje of 4 wilde gaan. Maarja, als het gezellig is is het gezellig en blijf je langer.

Magrathea schreef:Daar is de bokt ban voor MaraLeuke avond zo te horen
Ik ben echt al 100 jaar niet meer wezen stappenVoel me nu echt noobish..
Blegh wat is orbital mechanics toch een rotvak! Je moet alles leren van powerpoints en het is heel onoverzichtelijk erin gesmeten. Ik ga wel gewoon het lijstje formules uit mijn hoofd leren ( = in rekenmachine programmeren) en dan proeftentamens maken en dan bekijkt meneer orbital mechanics het maar
Flight mechanics is veel beter georganiseerd.. Ik bedoel, als je die powerpoints zou zien van FM, dat snappen jullie nog wel ws, zonder enige natuurkunde achtergrond
heel fijn, is echt super duidelijk
Ik heb wel vorig jaar een 9 gehaald voor thermodynamica.. Hij had per ongeluk een oud tentamen gegeven dat op internet stond en waarvan hij enkele vragen als voorbeeldopgave had behandeld
Sindsdien maak ik ALLE proeftentamens
bij de opleiding (pedagogiek) die ik vorig jaar deed, kregen de (nu) 2e jaars, bij t vorige tentamen het antwoordmodel uitgedeeld ipv de toets 
En iemand was zo dom om het ook nog door de klas te schreeuwen na 5 minuten al, ipv het eerst ff door te lezen 
'Wandelende tak'
Hij liep met die tak ook nog bijna tegen mn benen aan omdat ie zo lang was xD
) Normaal niet erg, maar met gehandicapte kinderen.... xD
Gelukkig bleef de ruiter goed zitten op het dekje en had ik zn been vast xD t kwam ook wel omdat er een hoogwerker bezig was waar we net daarvoor langs liepen.
Die jongen die erop zat was echt super grappig met zn uitspraken
HIj was best druk en toen we terug waren in de binnenbak, lag ie helemaal in een deuk xD 

stom! 

Doen sommigen ook nog wel eens

xManon_ schreef:Ja ik doe het lezen en dan in m'n eigen woorden reproduceren in mijn word bestand.
Geloofwaardig Sharon
Ik wil mijn nieuwe rooster.
Heb nu nog één overgangsweek en daarna blok 3, waar ik dus nog niks van weet.

xManon_ schreef:Ik vind dat echt kortdag!
Moet een afspraak maken bij een boer voor stage kennismakingsgesprek, maar dat gaat dus niet.
Dan moeten ze maar eerder het rooster opgeven