Ik ben ook nog niet 1 keer uit geweest in den bosch

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Mara_ schreef:Hahaha nee, half 6 is niet asociaal laat.. asociaal laat is half 8 en dat de markt naast je al opgebouwd wordt en winkels aan het voorbereiden zijn om open te gaan.Maar eigenlijk bedoelde we dus dat we tot max uurtje of 4 wilde gaan. Maarja, als het gezellig is is het gezellig en blijf je langer.
Magrathea schreef:Daar is de bokt ban voor MaraLeuke avond zo te horen
Ik ben echt al 100 jaar niet meer wezen stappenVoel me nu echt noobish..
Blegh wat is orbital mechanics toch een rotvak! Je moet alles leren van powerpoints en het is heel onoverzichtelijk erin gesmeten. Ik ga wel gewoon het lijstje formules uit mijn hoofd leren ( = in rekenmachine programmeren) en dan proeftentamens maken en dan bekijkt meneer orbital mechanics het maar
Flight mechanics is veel beter georganiseerd.. Ik bedoel, als je die powerpoints zou zien van FM, dat snappen jullie nog wel ws, zonder enige natuurkunde achtergrond
heel fijn, is echt super duidelijk
Ik heb wel vorig jaar een 9 gehaald voor thermodynamica.. Hij had per ongeluk een oud tentamen gegeven dat op internet stond en waarvan hij enkele vragen als voorbeeldopgave had behandeld
Sindsdien maak ik ALLE proeftentamens
xManon_ schreef:Ja ik doe het lezen en dan in m'n eigen woorden reproduceren in mijn word bestand.
Geloofwaardig Sharon
Ik wil mijn nieuwe rooster.
Heb nu nog één overgangsweek en daarna blok 3, waar ik dus nog niks van weet.
xManon_ schreef:Ik vind dat echt kortdag!
Moet een afspraak maken bij een boer voor stage kennismakingsgesprek, maar dat gaat dus niet.