Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:Wat zijn dan de redenen? Lekker demotiverend..
blacknorton schreef:Ffortuna balen zeg. maar ik moet zeggen dat ik in gent er ook iedere keer achter aan heb moeten zitten voordat ik wat te horen kreeg. de eerste keer na gesprek naar aanleiding van vacature zou het 3 weken duren, bij week 4 nog niks gehoord, was druk met ponykamp, dus in week 5 maar weer gemaild, toen kreeg ik eind van die week telefoon dat ik het niet geworden was maar dat ze me wel wilde spreken. na dat gesprek weer een week niks gehoord weer achteraan gemaild, toen weer een gesprek. zat weer bijna week tussen voor dat ik wat hoorde. kortom ik was er wel klaar mee, maar uit eindelijk wel een proefcontract.
kan je het telefoonnummer van hier niet achterhalen?
succes emm, is toch mooi meegenomen die paar uurtjes voor je het weet is het januarie en de kans dat je wat anders tegen het lijf loopt is ook niet zo groot.
lastig anneert, ik weet wat waarneming in houd, me ouders zijn tandarts. Je werkt op oproepbasis, dus als iemand langdurig er uit is, als er mensen op vakantie zijn of om een dag op te vullen van een partimer. vaak werk je dan op meerdere praktijken. is wel een mooie kans om er in te rollen, zeker als er kans is als er mensen weg gaan. maar als startersfunctie lijkt me dat ook wel erg lastig, iedere keer een andere omgeving en weinig begeleiding.
de lagere functie is zeker ook heel iets anders? ik zou daar zeker op 2de gesprek gaan zolang je niet zeker bent dat je kunt waarnemen.
succes
hier nog mensen die verstand hebben van belgisch arbeidsovereenkomt of werken in belgie? had weer een leuk telefoontje vanochtend (alles komt in stappen en had er net vrede mee (kan op moment niet goed tegen ingrijpende veranderingen) en bedacht heerlijk nog een dagje voor mezelf te hebben). Dat ik verplicht ben (naja zo komt het over) gelijk volledige onder belgische voorwaarde daar te werken inclusief het rijksnummer, terwijl ik gelezen heb dat je ook als nederlander in belgie kan werken. aangezien ik de komende maand er nog niet woon, ben ik geen inwoner van belgie en heb ik geen rijksnummer, en je kan 3 maanden in een ander land werken zonder aanvraag. daarnaast zeggen ze dat je vakantiedagen afhankelijk zijn van het aantal maanden dat je tijdens het vorig jaar gewerkt hebt, terwijl ik dacht dat je 20 vakantiedagen krijgt bij een jaarcontract........... ik snap er geen bal meer van en heb het idee dat ze me dingen opleggen die niet hoeven.