errrrnstig.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
errrrnstig.. 

Ach mag ook wel eens, heb al een half jaar geen poffertjes gegeten xD
En voelde me niet erg veilig daar in het donker

soms zit ik dan toevallig in de stilte coupé 
(zoals vandaag)
En opzich zijn die kant en klare ook niet verkeerd, zeker niet als je honger hebt en geen tijd/zin meer om te koken als je laat thuis komt xD Mjaah deze portie was weer genoeg voor de komende weken/maanden 

We krijgen een workshop daar ,ben super benieuwd!
/ of het 2e deel van mijn vakantie.
Veel plezier daar! ^^ 

Morgen middag weer terug naar Hengelo. Vrijdag ochtend weer richting schoonouders (omg Hoorn). Zo dan zie je in een weekje weer zo'n beetje heel nederland. 

Maar k fiets nog liever door de stromende regen dan door de stromende hagel 
toen was t programma van school afgelopen, en we dachten van, dan doen we nog een rondje apenheul
maar toen keken we naar boven, en zagen de ontzettend donkere lucht aankomen, en toen ging t keihard onweren dus toen zijn we toch maar terug gegaan!

Ga morgen toch naar huis.
afgelopen donderdag ging k helpen bij 'Helicon-café' op mijn school (kon je studiepunten mee krijgen), waar allemaal businessmensen van bedrijven rondom de school bij elkaar kwamen enzo, had me ervoor opgegeven samen met 2 meisjes uit mn klas (die allebei uiteindelijk niet konden), en t enige wat k hoefde te doen was afval prikken buiten
mjaah verder heb k alleen zitten kijken naar t oefenen van een dansgroep, en verder niets geholpen ofzow xD
te chill xD 

Ik dacht dat word echt zo'n vies bij elkaar gegooid potje
Gelukkig heb ik ook nog voor morgen

Zo gaan ze vrijdag naar de efteling, maar niemand heeft mij mee gevraagd. Ja vandaag vroeg een jongen of ik ook ging.... En buiten school is er wel een meisje van mijn opleiding waar ik soms iets mee doe, maar zij zit veder niet in mijn klas, dus zie haar ook weinig.