Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Murthul

Re: Mensen die inmiddels op kamers wonen #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:04

omg :') errrrnstig..

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 20:10

_O-

Later besloot ze toch maar uit t raam te kijken xD

K heb nu maar poffertjes gehaald bij de appie _O-
moest nog eten, had niets meer in huis en had geen zin om te koken en ook geen zin in gezonde (en/of vieze) kant-en klaarmaaltijden :') Ach mag ook wel eens, heb al een half jaar geen poffertjes gegeten xD
Wilde eerst patatje halen maar k kon de snackbar niet vinden in het donker _O- En voelde me niet erg veilig daar in het donker :=

K had wel super geluk want k moest vanaf Hengelo met de trein ( vader bracht me naar Hengelo vanuit Duitsland omdat ik in NL gratis reis xD)
en daar reden bijna alle treinen niet (werkzaamheden), behalve degene die ik moest hebben :D

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:05

Oh nee bij Hengelo etc is het echt drama!...Mijn vader moet ook de hele week op de fiets (18 km) maja hij heeft sinds vorige week een elektrische dus ik heb niet met hem te doen :P

Treinen, tja de ene keer wil ik echt in een stiltecoupé, de andere keer maakt het me niks uit. Het belangrijkste vind ik een tweezits..fijn tafeltje en meestal 2 stoelen voor mezelf

Oh lekker poffertjes! Maar ik vind die kant en klare altijd zo vies en dik ofzo...Zelf bakken vind ik erg lekker, maar een hele klus en heb alleen thuisthuis zo'n pan :P
Hier was het simpel: kopje bouillon met soepgroente, bruin pistoletje en een kleine salade. Moest hardlopen, dus niet te zwaar eten en had vanmiddag al een half pizzastokbrood van de bakkerbart op :P

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:29

Ik ga niet bewust in stilte coupé of gewone coupé zitten, k kijk altijd waar dr plek is voor mn koffer :') soms zit ik dan toevallig in de stilte coupé O:)
K vind t ook altijd fijn om gewoon in een tweezits te zitten, dan heb k indd meestal 2 stoelen (1 voor mezelf en 1 voor de koffer ervoor te zetten zodat ie niet in t pad staat) en je hebt niemand tegenover je die je kan aanstaren _O- (zoals vandaag)

Ik vind zelfgemaakte poffertjes ook lekkerder maar heb ze nog nooit zelf gemaakt :') En opzich zijn die kant en klare ook niet verkeerd, zeker niet als je honger hebt en geen tijd/zin meer om te koken als je laat thuis komt xD Mjaah deze portie was weer genoeg voor de komende weken/maanden O:)

Bakker Bart heeft lekker brood :9
had zaterdag ook van mn mammie een heerlijk Bartje met scharrelei gekregen bij Bakker Bart :D
De broodjes brie zijn ook lekker.

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:40

Ik ga ook maar eer eens bedenken wat ik morgen ga eten... Ga even terug naar Ede om te schoolwerken want daar is nog niks van gekomen deze vakantie!

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:45

Ik ga morgen naar Apenheul met school *D
Zo leuk :) We krijgen een workshop daar ,ben super benieuwd!

Donderdag zijn we vrij, dan ga k denk ik maar ff voor t eerst de stad in, in Arnhem :')
En als we vrijdag ook niet naar school hoeven ga k gewoon eind van de middag op donderdag al naar huis, lang weekend vieren *D/ of het 2e deel van mijn vakantie.
Mijn ouders blijven namelijk ook maar tot donderdag in Duitsland O:)

NiNa_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:59

Ga altijd maar ergens zitten,in het zeldzame geval dat ik stilte om me heen wil zoek ik wel naar zon stilte coupe maar 9 van de 10 keer is het daar toch niet stil,zeg er dan meestal wel wat van.

Net gehospiteerd maar nog niks gehoort dus zal het wel niet geworden zijn, wel jammer vondt het een leuk huis

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 23:11

1234, Arnhem centrum is leuk! :) Veel plezier daar! ^^

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 08:48

Ik zoek ze niet speciaal op, maar ik zit eigenlijk altijd in de stilte coupe :')
Maar vind ik op zich ook niet erg, ik vind het fijn om in de trein gewoon lekker muziek te luisteren en gewoon uit het raam kijken ofzo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:24

Marlinde, ja ik doe de uni daar ja. Gezondheid en Maatschappij! :j

Haha dat is annoying he 1234, mensen die naar je kijken!
Ik had het vorige week, was 't wat rustiger en iemand ging telkens omdraaien om naar mij te kijken! En 't was al zo rustig en donker.. Vond 'k toch niet zo tof. :')

Ik zoek nooit een stilte-coupé op eigenlijk, ga gewoon zitten waar 't meeste ruimte is.. Lees meestal toch wel een boekje! Nouja, op de lange stukken dan. :j

Ik ben het leren trouwens zo beu he! ;(

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:25

ja hier nog iemand die met de neus in de boeken zit, maar nu al geen zin meer heeft...komende 2 weken tentamens

Cabelona

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 09:34

Heerlijk een trein met internet als je zo'n 2.5 uur moet reizen :P
Vandaag even naar mijn ouders, mijn vader heeft vandaag vrij dus dat is wel gezellig. Nog een half uurtje en dan ben ik alweer in Tilburg. Vriendlief moet vanavond zijn eigen potje maar even klaarmaken }:) Morgen middag weer terug naar Hengelo. Vrijdag ochtend weer richting schoonouders (omg Hoorn). Zo dan zie je in een weekje weer zo'n beetje heel nederland.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 11:06

Ik stap in bij de dichtsbijzijnde deur en pak daar het eerste plekje rechtdoor. :')
Vaak toevallig in de stiltecoupe, maar het maakt mij niet uit.
Die stilte kan lekker zijn, maar zulke gespreken als Arans vertelde vind ik ook humor. :')

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 13:27

Leuk Hitime! Wie weet zie ik je nog eens op het station, haha! ;)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:00

oh my gosh, t onweert en hagelt hier zo waanzinnig hard! Waren hele grote hagelstenen. Moest er net doorheen fietsen, deed echt gewoon pijn aan mn handen, en benen enzo :')
Godzijdank had k wel mijn rainlegs mee, en kon k die nog aan doen toen k op de fiets moest stappen!!
Mn benen waren lekker droog toen k aan kwam :) Maar k fiets nog liever door de stromende regen dan door de stromende hagel :')
Waren in de Apenheul, tot half 1 was t nog mooi weer :j toen was t programma van school afgelopen, en we dachten van, dan doen we nog een rondje apenheul :j maar toen keken we naar boven, en zagen de ontzettend donkere lucht aankomen, en toen ging t keihard onweren dus toen zijn we toch maar terug gegaan!
Gelukkig maar, want in die hagel wil je echt niet in de apenheul zitten :P

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:13

Ik was vanmorgen in Bruinisse (Zeeland) even en daar was het heerlijk weer, toen weer terug en in de Hoeksche Waard/Rotterdam was het weer kouder en in Ede hagel en onweer en super koud! :=

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 15:27

Jaah echt vreselijk xD
K denk dat ik voor vanavond maar een frietje haal bij de snackbar xD
Hoef k niet te koken :P Ga morgen toch naar huis.

Hahah lol :') afgelopen donderdag ging k helpen bij 'Helicon-café' op mijn school (kon je studiepunten mee krijgen), waar allemaal businessmensen van bedrijven rondom de school bij elkaar kwamen enzo, had me ervoor opgegeven samen met 2 meisjes uit mn klas (die allebei uiteindelijk niet konden), en t enige wat k hoefde te doen was afval prikken buiten :') mjaah verder heb k alleen zitten kijken naar t oefenen van een dansgroep, en verder niets geholpen ofzow xD
Nu kreeg k een mail, die aan alle personen die hebben geholpen werden verstuurd, dat ze van de concierge had begrepen dat we hadden meegeholpen met het opbouwen en daar 2 uur mee bezig zijn geweest, en dat we daarom 2 studiepunten kregen _O-
terwijl ik alleen 5 minuutjes afval geruimd heb buiten :') te chill xD

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:50

Haha mijn moeder zei vanochtend ook al dat het hagelde (in Haarlem), terwijl hier en in Nijmegen gewoon de zon scheen. :')
Net wel een regenbuitje gehad en rond 1 uur ook, maar dat is het.
Moet ik niet te hard zeggen, want de lucht is wel een beetje donker. O:)

Makkelijk verdiend 1234 _O-

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 17:31

Bah. Ik heb geen zin om te koken... Ik heb nog een blik erwtensoep in de kast staan dus ik denk dat ik die maar aanbreek straks. Doe ik het restje in de koelkast en eet ik die morgen tussen de middag lekker op. :)

Never_Mind

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 18:58

Haha, ik heb het de hele week lekker makkelijk O:)
Hoef ik lekker niks te doen qua eten :')

wwr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:02

Dat is nog eens makkelijk aan studiepunten komen 1234 :)
Gister hebben mijn huisgenoten gekookt, ik heb alleen de prei geneden :P
En vandaag pasta pesto, is ook niet zoveel werk :)

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:10

Ik heb vandaag rissotto gegeten met snijbonen, brocolie, zoete aardappel, walnoten en pesto. En het was nog lekker ook :oo Ik dacht dat word echt zo'n vies bij elkaar gegooid potje :P Gelukkig heb ik ook nog voor morgen :9

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:28

Hebben jullie al een beetje een leven in je nieuwe stad?
Ik vind het namelijk nogal moeilijk... Ik ga 1 keer per week sporten, heb hier rijles, maar mijn meeste tijd gaat toch op aan school. En op school ga ik wel met een paar meisjes om, maar ik heb soms niet echt het gevoel dat ik bij de groep hoor. :o Zo gaan ze vrijdag naar de efteling, maar niemand heeft mij mee gevraagd. Ja vandaag vroeg een jongen of ik ook ging.... En buiten school is er wel een meisje van mijn opleiding waar ik soms iets mee doe, maar zij zit veder niet in mijn klas, dus zie haar ook weinig.

En nu weet ik dat het héé iets anders is, maar 1 van mijn vriendinnen doet een High school year in Amerika, en zij doet zo veel! Ik ben best jaloers :o

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:33

ik heb een supermooi bed! :D

arans, ik ken het ja, ik ken niet echt mensen in de buurt, alleen van mn werk.. en die hebben ook allemaal hun eigen leven, mn opleiding zit ver weg, en voel me ook n beetje buitenbeentje.. :=

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:34

Ik snap je gevoel wel hoor Arans, ik heb dat ook wel een beetje..Maar ik heb ook niet de behoefte aan 'het studentenleven', al zouden iets meer contacten wel leuk zijn. Maar ook ik ben wel druk voor school doordeweeks en ga ik graag op tijd nog naar huis voor de paarden enzo.
Wat mij ook opvalt is dat heel veel mensen al samen wonen en dan toch een heel ander leven hebben dan dat ik heb