Dan moet t bijna wel goed gaan komen !
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
patpen schreef:Ik ben de salarisonderhandelingen ingegaan![]()
![]()
![]()
Vanmorgen gebeld door UZB. Eigenaar had met hun gebeld. Hinkt op 2 gedachten (vandaar zijn bedenktijd): of volledige adm uitbesteden of MIJ aannemen. UZB heeft gewezen op de voordelen van iemand op kantoor en daar was hij het volledig mee eens. Nu dus het salaris nog. Hij heeft gezegd tegen het UZB: "regel maar dat het meisje een net salaris krijgt". Het meisje. Ik word volgende maand 40
.
Maar hij had een goed gevoel bij mij, zag het wel zitten. Ik had ook al goede dingen naar voren gebracht gisteren om het een beetje meer te stroomlijnen op kantoor. Zou dit het gaan worden?????????
Straks paardrijden (na 5 weken) maar ben helemaal. Ben benieuwd of ik er op blijf zitten.......
patpen schreef:Ik ben de salarisonderhandelingen ingegaan![]()
![]()
![]()
Vanmorgen gebeld door UZB. Eigenaar had met hun gebeld. Hinkt op 2 gedachten (vandaar zijn bedenktijd): of volledige adm uitbesteden of MIJ aannemen. UZB heeft gewezen op de voordelen van iemand op kantoor en daar was hij het volledig mee eens. Nu dus het salaris nog. Hij heeft gezegd tegen het UZB: "regel maar dat het meisje een net salaris krijgt". Het meisje. Ik word volgende maand 40
.
Maar hij had een goed gevoel bij mij, zag het wel zitten. Ik had ook al goede dingen naar voren gebracht gisteren om het een beetje meer te stroomlijnen op kantoor. Zou dit het gaan worden?????????
Straks paardrijden (na 5 weken) maar ben helemaal. Ben benieuwd of ik er op blijf zitten.......
Steentje schreef:Wauw, ik lees hier allemaal fantastische verhalen!
Ik ga aanstaande maandag, dinsdag + woensdag een paar uurtjes proef werken! Mijn werkcoordinator van school heeft afgelopen week een gesprek met de manager en secretaresse gehad, en hij zei dat de manager heel veel vertrouwen in me had en dat de secretaresse mij een vrolijke, leuke meid vond. Er zijn binnen het bedrijf volop toekomstperspectieven, en mijn werkcoordinator zei dat er voor mij heel veel moois in het verschiet ligt, bij het desbetreffende bedrijf..
Ik kan niet meer wachten, heb er zo ontzettend veel zin in!
kaatje77 schreef:Hier ook een heel goed bericht:
Ik kan maandag beginnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na een heel fijn gesprek vanmiddag waar uiteraard ook weer kids ter sprake kwam, maar ik hun ervan heb kunnen overtuigen dat ik echt een baan voor de toekomst zie en dat als we ooit weer aan kids beginnen, ik gewoon 3 dagen wil blijven werken. Ze vroegen daarna of ik maandag 08.15 uur wou beginnen!
Ben zo blij, maar van het gesprek vanochtend bij het andere bedrijf laat ik nog even open staan totdat ik maandag daadwerkelijk het contract heb getekend. Je weet het niet..........
Dus aan het werk als duizendpoot op de auto, in het magazijn en veel administratief werk, net dat wat ik wil. Echt helemaal mijn ding!
patpen schreef:@nektosha: ik begon het ook al heel somber in te zien. Zit inmiddels 1,5 jaar thuis, afwijzing na afwijzing, en nu glooit er licht aan de horizon voor mij. Oké, het is allemaal nog niet 100% zeker, maar het ziet er goed uit. Ik denk dat iedereen op dit topic weet hoe jij je voelt. Geef niet op, het gaat ook jou lukken.
Ergens in dit topic had ik gelezen dat je op nationalevacaturebank bijvoorbeeld je cv regelmatig omhoog moet zetten door een punt of komma te veranderen. Heb ik ook eens een keer gedaan na dat bericht en binnen 1 week kreeg ik een reactie voor een baan op 350 meter afstand. Nooit kunnen bedenken!