Meer mensen die binnenkort op kamers gaan wonen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NieneWiep

Re: Meer mensen die binnenkort op kamersgaan wonen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:42

Bedankt allemaal! Ben er zelf ook zo blij mee. :D

Oh dat is wel dicht in de buurt Shetjessweet, ik woon in Houten. Ga je in Utrecht studeren?

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:44

Ja, ik ga naar Utrecht. Diergeneeskunde studeren.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:45

Kun je dan makkelijk met de tram/bus naar Utrecht? Want Nieuwegein heeft geen station.

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:48

Ik begreep van wel, maar ik fiets denk ik sowieso. Ik houd wel van fietsen en volgens google is het maar 10 of 11 km.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:48

Oh dat is ook goed te doen idd. :j

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 19:59

Hartikke leuk gedaan Nienewiep! Die schrootjes zijn totaal niet mijn ding, ik zou er gek van worden, maar de rest is echt heel leuk gedaan met de ruimte die je hebt. En ja dat bed, die is zo geweldig. Die komt volgende week ook naar mijn kamer toe :P Waren jullie lang bezig met het in elkaar zetten?

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:01

Vind die schrootjes juist wel wat hebben. Al denk ik dat ik ze misschien wel geverfd zou hebben.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:02

Ja ik zou ze zelf in ieder geval wit geverfd hebben, maar ach, dat is het belangrijkste niet

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:05

Ik mag helaas helaas niet verven.. Ik vind het opzich ook wel wat hebben maar 1 muur was wel genoeg geweest. Maar het went wel. :Y) Het bed was niet zo heel lastig Phylos! Gewoon heel goed de handleiding volgen en goed kijken of je de juiste onderdelen hebt en of je ze niet omgekeerd gebruikt enzo. dan komt het helemaal goed. :)

shetjessweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:06

Ja, dan houdt het op hé. Ik vind het zo ook erg leuk. Lekker knus.

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:07

Nee inderdaad dat houdt het op, hoor ik inderdaad vaker dat er niet geverfd mag worden.

IkbenMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:16

Lijkt me heel irritant als je niks met de muren mag doen! Mijn huisbazin (Surinaamse oma :') ) zei: Je mag alles verven tot de deuren! Wil je toch verder verven, doe het dan maar in een lichte kleur want ik wil de keuken licht hebben :')

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:32

Nienke wat heerlijk! Ziet er geweldig uit! En dat hek, daar kijk ik al tegenaan sinds mijn jeugd. Menig bezoekje dierentuin en daarna nog lopen langs de dierentuin naar het station vanaf mijn middelbare school, zo'n zes jaar lang. Je zit wel echt op een heerlijk plekje! Je hebt geen last van treinen die langskomen?

En zo'n bed als Nienke (en Phylos) krijg ik ook. :9 Zondag halen en meteen in elkaar zetten, wel tweedehands incl. matrassen. Maar de vorige eigenaresse heeft nooit een vriendje gehad, dus dat durf ik nog wel aan. O:) :))

Ik moet alleen nog wel de helft bij de Ikea halen, heb nog geen bureau, geen stoelen en geen kast en via marktplaats wil het behalve mijn bed nog niet echt vlotten, helaas. Maar ik kan zondag alleen verhuizen want moet zaterdag werken van 8-18 en het duurt minstens een uur om in Groningen te komen met de auto. Dus helaas, zal alleen nog een bed in komen te staan vrees ik. :') Mijn beloofde bureau is een half jaar geleden opgeëist door mijn zusje die geen bureau had op haar kamer en wel een computer. En nu hadden we nog een tafel over, die staat in de kapschuur en ik zou die meekrijgen, maar nu toch maar niet want mijn pa is er teveel aan gehecht en wil 'm niet kwijt. :roll:

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:37

Mooie kamers komen er weer voorbij!

Tweedehands matrassen, vriendje gehad of niet..ik moet er niet aan denken, sorry :P wel fijn dat je dat zo hebt kunnen kopen!

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:42

Tja, ieder zijn ding toch. ;) Ik heb er iig niet zoveel problemen mee en het scheelt me 250 euro.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:43

Groot gelijk!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:43

Komt vast goed Jenn met je spullen, ikea heeft genoeg, vooral veel bureaus en tafels vind ik. Ik wilde ook graag een mooie fauteuil en eetkamerstoelen via marktplaats scoren, maar dat wil ook nog niet echt lukken

SimoneDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:47

Wel jammer ik geloof dat ikea alleen bedden heeft voor 2 meter matrassen?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:47

Tsja, meubels moeten er ook zijn. Ik hem mijn uitzet bijna bij elkaar. Ik heb alleen nog een bank, tafel, en eventueel van stoelen nodig.

Ik heb al een erg leuk bed. Bij Leen Bakker kun je mooie bedden krijgen, voor een leuke prijs. :j

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 20:56

JENNx schreef:
Nienke wat heerlijk! Ziet er geweldig uit! En dat hek, daar kijk ik al tegenaan sinds mijn jeugd. Menig bezoekje dierentuin en daarna nog lopen langs de dierentuin naar het station vanaf mijn middelbare school, zo'n zes jaar lang. Je zit wel echt op een heerlijk plekje! Je hebt geen last van treinen die langskomen?

En zo'n bed als Nienke (en Phylos) krijg ik ook. :9 Zondag halen en meteen in elkaar zetten, wel tweedehands incl. matrassen. Maar de vorige eigenaresse heeft nooit een vriendje gehad, dus dat durf ik nog wel aan. O:) :))

Ik moet alleen nog wel de helft bij de Ikea halen, heb nog geen bureau, geen stoelen en geen kast en via marktplaats wil het behalve mijn bed nog niet echt vlotten, helaas. Maar ik kan zondag alleen verhuizen want moet zaterdag werken van 8-18 en het duurt minstens een uur om in Groningen te komen met de auto. Dus helaas, zal alleen nog een bed in komen te staan vrees ik. :') Mijn beloofde bureau is een half jaar geleden opgeëist door mijn zusje die geen bureau had op haar kamer en wel een computer. En nu hadden we nog een tafel over, die staat in de kapschuur en ik zou die meekrijgen, maar nu toch maar niet want mijn pa is er teveel aan gehecht en wil 'm niet kwijt. :roll:

Nee totaal geen last van treinen! Zit nog wel 200 meter tussen denk ik. Alleen soms wat last van kinderen want ik zit aan de kant van de speeltuin. :Y) Gelukkig gaat ie om 6 uur dicht. Grappig dat het zo vertrouwd voor jou is! Als je ooit een keer langs wil komen dan ben je welkom!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:42

_Summerly_ schreef:
Omg, NieneWiep, wil je ruilen? :D Wat zit je daar mooi, gaaf ook die muren met dat hout.

@ [naam]: wow, dat zijn wel heel veel mensen. Hopelijk hebben jullie inderdaad meer dan één toilet en douche. :=

Idd :)) Maarja m'n moeder zei dat er richtlijnen zijn voor per hoeveel mensen je 1 wc moet hebben enzo, dus denk dat dat wel goed komt :)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:44

Een vriendin van mij heeft het eerste jaar ook met 13 meiden in 1 huis gewoond. Zij hadden 4 wc's en 2 douches. Zij was er na een jaar ook wel klaar mee, zo'n grote groep. Nu woont ze ook in een kleiner huis, met 4 meiden

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 21:55

Komt er nog een goede bureaustoel?
Klapstoeltje kan niet werken. :P

Ik heb vanochtend de sleutel gekregen van m'n kamer.
Morgen de muren verven. :)

patatkraam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 22:32

brr gebruikt matras lijkt mij ook niets. :')
Maarja het scheelt wel aanzienlijk.

Leuke kamers kwamen er langs.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 03:08

Haha, Nienke .. we moeten inderdaad eens meeten. :') Fijn dat de treinen geen overlast bezorgen, ik weet dat er in die buurt menig mens toch klaagt over de treinen. Zelfs op school hoorden we ze nog, als je goed luisterde.

Meubels komen inderdaad nog wel, hopelijk, maar maandag woon ik er gewoon de hele week en als je alleen een bed hebt, niet eens een tafel om aan te eten, geen stoel om op te zitten... Eh, tja. Het is dat ik nog een inbouwkast heb, maarja. :+