Oh dat is wel dicht in de buurt Shetjessweet, ik woon in Houten. Ga je in Utrecht studeren?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JENNx schreef:Nienke wat heerlijk! Ziet er geweldig uit! En dat hek, daar kijk ik al tegenaan sinds mijn jeugd. Menig bezoekje dierentuin en daarna nog lopen langs de dierentuin naar het station vanaf mijn middelbare school, zo'n zes jaar lang. Je zit wel echt op een heerlijk plekje! Je hebt geen last van treinen die langskomen?
En zo'n bed als Nienke (en Phylos) krijg ik ook.Zondag halen en meteen in elkaar zetten, wel tweedehands incl. matrassen. Maar de vorige eigenaresse heeft nooit een vriendje gehad, dus dat durf ik nog wel aan.
![]()
Ik moet alleen nog wel de helft bij de Ikea halen, heb nog geen bureau, geen stoelen en geen kast en via marktplaats wil het behalve mijn bed nog niet echt vlotten, helaas. Maar ik kan zondag alleen verhuizen want moet zaterdag werken van 8-18 en het duurt minstens een uur om in Groningen te komen met de auto. Dus helaas, zal alleen nog een bed in komen te staan vrees ik.Mijn beloofde bureau is een half jaar geleden opgeëist door mijn zusje die geen bureau had op haar kamer en wel een computer. En nu hadden we nog een tafel over, die staat in de kapschuur en ik zou die meekrijgen, maar nu toch maar niet want mijn pa is er teveel aan gehecht en wil 'm niet kwijt.
_Summerly_ schreef:Omg, NieneWiep, wil je ruilen?Wat zit je daar mooi, gaaf ook die muren met dat hout.
@ [naam]: wow, dat zijn wel heel veel mensen. Hopelijk hebben jullie inderdaad meer dan één toilet en douche.