Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joyce2 schreef:Edit: wat betreft de magneetstickers voor op de auto, ik had de link al een keer geplaatst, maar dat was volgens mij nog in het oude topic, dus hier nogmaals: http://www.magneetplaatonline.nl/
Mijn vader heeft daar smalle stickers besteld, nu ruim een half jaar geleden en ze zitten er nog steeds op en zijn nog steeds mooi! Dus ik wil ze daar zometeen ook bestellen.
O_FUN_ schreef:Is der hier ook iemand die start met een onderneming in de paarden?
XoNo schreef:En wat voor onderneming heb je het dan over fun?
Ik heb een onderneming in de paarden, maar klinkt veel groter dan het is. Heb af en toe wat trainingspaarden, geef les en clinics. Maar doe het er echt bij, ik heb gewoon een vaste kantoorbaan. Heb ook geen eigen accomodatie oid.
Hilda79 schreef:Wat ontzettend gaaf Yucca. Staat ook goed op je site straks zo'n referentie.
joyce2 schreef:Zo Yucca wat gaaf zeg! Hoe is dat zo gekomen? Ik zou het idd opnemen en anders online via uitzending gemist het stukje met "jou tuin" dr uit laten knippen (als dat mogelijk is). Dat is natuurlijk hartstikke gaaf om op je website te zetten, als ik zoiets als klant zou zien, zou ik gelijk denken "zo, die is goed bezig" en ik zou gelijk het idee hebben dat je betrouwbaar bent.