Paddington succes morgen.
Volgens mij heb ik echt een geniaal idee voor het versturen van mijn brief en cv, dat wordt morgen knutselen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dark_moon schreef:Had bij een uitzendbureau een echt passende functie gezien, nog niet echt assistent planner maar wel een leuke binnenkomfunctie bij een transportbedrijf. Ik had heel snel gereageerd bij het uitzendbureau. Belde ik gisteren het uitzendbureau omdat ze per direct iemand zochte, en ik nog niets had gehoord van het uitzendbureau. Heb inmiddels de ervaring dat je maar beter kan bellen dan zitten wachten bij een uitzendbureau. Mijn ervaring en eigenschappen pastten ook gewoon perfect bij de functie. Blijkt dat de vacature gewoon on hold is geplaatst omdat het bedrijf had aangegeven al genoeg mensen te hebben. Ik zit hier dus weer een beetje te balen...
Ik weet wel om welk bedrijf het gaat, zou wel heel brutaal zijn van mezelf om rechtstreeks een been brief naar het bedrijf te sturen. Ik heb nog niniet officieel via het uitzendbureau aangeboden bij het betreffende bedrijf. Ik weet niet of het verstandig is om te doen. Wat zouden jullie doen?
ilse86 schreef:Gewoon blijven bellen! Voor het versturen van je brief bellen en na het versturen nog een keer met de vraag of alles in goede orde is ontvangen. Net zolang proberen tot het lukt!