Haha ik zag gisteren zoiets grappigs in de winkel. Je hebt dus een condoom verrassingspakket Haha wordt het ribbels of chocola!
Oeh heb je korting ofzo?Haha ja ik vond het ook wel stoer, misschien ga ik m wel cadeau aan mn vriend doen. Alhoewel we dat al een tijdje niet meer gebruiken geheh.
Ik zou het denk niet durven om zoiets te geven.. veuls te bang dat zijn ouders het zouden zien ofzo. (overigens ben ik vrijgezel he )
Hahah, ach ik denk dat zijn ouders er wel om kunnen lachen. Die m zelfs een keer condooms gegeven. En já toen had ik al met m Ik denk af en toe wel eens, vrijgezel zijn lijkt me ook wel weer is lekker
Ken je 'my name is Earl' Dat ben ik al een uur aan het kijken, ben wel moe.. maar geen zin om naar bed te gaan.. kan morgen toch uitslapen :p
dan ga je met kleren slapen. Ik ben daar meestal ook te lui voor en dan trek ik gewoon een boxer aan.
Muuu Je hebt het zwaar!oliebol ik moet de groene bakken nog aan de weg zetten en eentje staat ergens ver in de tuin. Die ga ik echt niet meer kunnen vinden..