Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
holly schreef:Wat betreft de niet vindbaarheid in google waar Joyce het over heeft...
Je broncode is niet helemaal compleet. Één van de dingen die missen is bv de meta tags.
Je zou er nog description en keywords in kunnen voegen.
Daar kan LHO vast meer over vertellen?
holly schreef:Ik sleep, plak, knip en type alles dus zelf, maar nu zag ik dat er ook mensen zijn die zeggen, ik werk met crm (of zoiets).
Ik ken er niks van. LHO kun jij daar misschien iets meer over vertellen?
holly schreef:Ik heb er zo weinig verstand van, dat je me hier zelfs al kwijt raakt![]()
Heb niet heel veel tijd, dus hetgeen ik zo vlug diagonaal gezien had, deed mij overkomen alsof het knippen en plakken is. (Plaatje/tekst van je computer naar de juiste plek slepen)
Dat zal ik vast helemaal verkeerd begrepen hebben, want ik vraag me daarbij dan af, hoe in hemelsnaam krijg je dan een super good looking website?
Ik wil graag een zoekoptie waar je enkele dingen kunt selecteren, zoals bijvoorbeeld woonplaats, type, prijs etc.
Of een landkaartje die laat zien waar hetgeen je bekijkt zich bevind.
Of het kunnen bekijken van foto's met een next knop erin.
Maar ook een form, of een nieuwsbrief optie etc.
Maar wellicht wil iemand zelfs de optie dat de bezoeker zelf een advertentie kan plaatsen, die dan meteen getoond kan worden (zoals marktplaats zeg maar)
Of een forum zoals bokt op de site.
Is dat allemaal mogelijk daarmee?
joyce2 schreef:@MeikeMarieke: had je nog wat aan de gegeven tips, of heb je die nog niet doorgelezen?