[HK] VWO eindexamen 2010 III

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NieneWiep

Re: [HK] VWO eindexamen 2010 III

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:37

Dan is het helemaal balen! Kan me voorstellen dat je heel teleurgesteld bent. Wat hadden jullie gepland?

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:39

Niet extreem bijzonder. Een nachtje Scheveningen, hotel praktisch in de duinen op 300 meter van het strand. Ik had al geld opzij gelegd enzo want we wilden leuk uit eten. Ik baal echt enorm.

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:40

Is er echt geen enkele andere dag mogelijk? Wel zuur zeg!

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:42

Citaat:
17 PO's!! Wat heb je wel allemaal niet moeten doen zeg?? Dan maakt het op het eind ook helemaal niks meer uit wat voor cijfer je haalt, moet wel extreem hoog of laag zijn om je gemiddelde te veranderen.

Bij elk boek wat we hebben gelezen moesten we een opdracht maken die als POcijfer meetelt :j

FantasyB

nee het is echt heel naar. Er waren drie dagen waarop we allebei een nacht wegkunnen.. en op twee van die dagen heeft hij die stomme colleges. Of we moeten pas na 6 uur 's avonds gaan rijden. Maar dan ben je eigenlijk al een dag verloren :(

NieneWiep

Jeetjemina. Ik moest gewoon bij elk boek een verslag maken wat voldoende moest zijn. :Y)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:43

Ik ga mezelf maar eens bannen, ik moet nog beginnen aan me Fransmondeling van donderdag :\

:wave:

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:43

Heel veel succes!

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:44

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:55

AnnaaX schreef:
Het zou mij ook echt niet lukken :n
Ik leer echt gewoon beter onder druk, ik leer veel beter een dag van te voren, dan blijft het ook echt hangen :j
Raar misschien, maar zo werkt het het best.

Alsof ik mijzelf hoor praten. :D

Ergens begin ik me nu trouwens wél te realiseren, dat ik met mijn examens wellicht eerder dan de dag van tevoren moet beginnen. :')

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 20:57

Zoooo jullie gaan hard!
Ik heb echt even dikke stress. Moet volgende week mijn nederlandse leesdossier inleveren en ik mis nog 5 punten ;( , een engels proefessay schrijven, ik loop achter met het gewone huiswerk, partweek begint 8 april, mondeling duits 12 april en en en en aaaaaaah ;( stress

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:03

Jeetje wat een stress allemaal. Ik heb vanmorgen me kafkaboek uitgelezen. het is een verhalenbundel. Een van jullie al wel eens In De Strafkolonie gelezen? Wat een gruwelijk verhaal zeg!

R_obin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:16

:wave:

FantasyB schreef:
Echt sterf. Eelco en ik helemaal leuk reisje gepland. Kan hij dus niet ivm een of andere voorbereiding van zijn excursie. Geeft die klotehoogleraar van hem even leuk het idee om dan in een van de laatste twee weken van mei te gaan. Val dood, serieus.

Dikke knuffel.. Dat is niet leuk.. :(:)

Miriam91 schreef:
Zoooo jullie gaan hard!
Ik heb echt even dikke stress. Moet volgende week mijn nederlandse leesdossier inleveren en ik mis nog 5 punten ;( , een engels proefessay schrijven, ik loop achter met het gewone huiswerk, partweek begint 8 april, mondeling duits 12 april en en en en aaaaaaah ;( stress

Rustig, niet stressen! Probeer voor jezelf eens op een rijtje te zetten wat je allemaal nog moet doen en hoeveel tijd je er kwijt aan bent, en probeer het dan een beetje te plannen. Ik weet niet of het je helpt, maar als ik zie wat ik nog moet doen en ik weet hoeveel tijd het kost, dan kan ik mezelf vaak weer wat rustiger krijgen. :)

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:53

Dankjewel =)
morgen literatuurexamen! Telt 60% ik scheit 7 kleuren bagger. Excuse my French :P

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:54

Tjonge jonge wat een geklets weer :P
Even wat reacties

Werken: ik heb geen baantje, pas af en toe op en dat gaat zoals al gezegd prima. In de vakantie werk ik wel voor de thuiszorg, in een bejaardentehuis bij de facilitaire dienst. Met school en de paarden zou ik een vaste baan niet redden. Al mijn tijd gaat naar de paarden en school. Rijd zo'n 5/6x per week en daarnaast elke dag de verzorging natuurlijk, stallen mensen, hele rattaplan (ze staan bij huis) en dan nog een paar keer per maand concours, ik rijd nog bij het HTC (selectieteam) waar ik ook wel eens een of andere dag van heb. Dus heb het op dag gebied druk genoeg

Uitgaan: doe ik niet. Vind er geen bal aan en zou het ook niet vol houden met school en de paarden. Als ik concours heb in een weekend heb ik echt geen puf zin en tijd om uit te gaan. Mijn vriendinnen gelukkig ook niet. We spreken zo af en toe gewoon wat gezelligs af, bij iemadn thuis bv of naar de bios.

verder had ik vandaag een 6,6 voor mijn engels mondeling!! Helemaal in de gloria. Grote kans dat ik toch nog met een 6,0 of zelfs 6,2 het examen in ga. Aan het begin van dit jaar nooit verwacht.

Nou dat was het wel weer zo'n beetje geloof ik
Oh ja, las dat iemand zich had ingeschreven voor de uni! Toppie! Moet ik ook nog doen, wel geprobeerd maar het lukte niet. Dus daarom samen met mijn vader er maar eens naar kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:56

Heeft iemand een samenvatting voor mij van LWEO lesbrief Globalisering? O:)

Goed van je Engels! Heb je in ieder geval een voldoende waar je het examen mee in gaat.

En Natalie, succes morgen! 60% kan ook positief zijn hé. :D

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 21:56

Goed van je mondeling Engels!

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:10

R_obin schreef:
Miriam91 schreef:
Zoooo jullie gaan hard!

Rustig, niet stressen! Probeer voor jezelf eens op een rijtje te zetten wat je allemaal nog moet doen en hoeveel tijd je er kwijt aan bent, en probeer het dan een beetje te plannen. Ik weet niet of het je helpt, maar als ik zie wat ik nog moet doen en ik weet hoeveel tijd het kost, dan kan ik mezelf vaak weer wat rustiger krijgen. :)

Daar wordt ik alleen maar meer gestresst van omdat ik dan besef dat ik aardig in tijdnood zit :Y)
8 april is mijn laatste toetsweek, gelukkig! *\o/*

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:12

Phylos: wat super van je Engels! Dat lucht vast op :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:13

Dat is nog best laat Miriam! Dan heb je echt super weinig les nog daarna. Mijn laatste toetsweek begint vrijdag.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:14

Als je je gemiddelde wilt uitrekenen (bijv. uitrekenen in welke lotingsklasse je komt) welke cijfers moet ik dan allemaal meerekenen. Mag gym daar ook bij en het profielwerkstuk? En moet je eerst afronden en dan optellen enzo of gewoon de komma's erbij?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:14

Mensen, het is officieel. Ik haat Pride & Prejudice.

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:15

NieneWiep schreef:
Dat is nog best laat Miriam! Dan heb je echt super weinig les nog daarna. Mijn laatste toetsweek begint vrijdag.

Na de toetsweek hebben wij alleen nog maar examentrainingen waar je niet perse naartoe hoeft. Ik denk dat ik wel ga, kan altijd van pas komen. Ik heb in ieder geval 4,5 week de tijd voor examentrainingen en zelf leren. Dat klinkt inderdaad als best weinig }:0

@ Nueve: Waarom?

FantasyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:18

Miriam91 schreef:
Als je je gemiddelde wilt uitrekenen (bijv. uitrekenen in welke lotingsklasse je komt) welke cijfers moet ik dan allemaal meerekenen. Mag gym daar ook bij en het profielwerkstuk? En moet je eerst afronden en dan optellen enzo of gewoon de komma's erbij?

Ik denk dat je eerst eventjes in je pta moet kijken om te zien welke cijfers worden samengetrokken en hoeveel alles weegt. Verder moet je eerst rekenen met kommas en dan pas afronden.. Waar wil je voor gaam loten?

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-10 22:19

Geneeskunde