Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
AnnaaX schreef:Het zou mij ook echt niet lukken
Ik leer echt gewoon beter onder druk, ik leer veel beter een dag van te voren, dan blijft het ook echt hangen
Raar misschien, maar zo werkt het het best.
FantasyB schreef:Echt sterf. Eelco en ik helemaal leuk reisje gepland. Kan hij dus niet ivm een of andere voorbereiding van zijn excursie. Geeft die klotehoogleraar van hem even leuk het idee om dan in een van de laatste twee weken van mei te gaan. Val dood, serieus.
Miriam91 schreef:Zoooo jullie gaan hard!
Ik heb echt even dikke stress. Moet volgende week mijn nederlandse leesdossier inleveren en ik mis nog 5 punten, een engels proefessay schrijven, ik loop achter met het gewone huiswerk, partweek begint 8 april, mondeling duits 12 april en en en en aaaaaaah
stress
R_obin schreef:Miriam91 schreef:Zoooo jullie gaan hard!
Ik heb echt even dikke stress. Moet volgende week mijn nederlandse leesdossier inleveren en ik mis nog 5 punten, een engels proefessay schrijven, ik loop achter met het gewone huiswerk, partweek begint 8 april, mondeling duits 12 april en en en en aaaaaaah
stress
Rustig, niet stressen! Probeer voor jezelf eens op een rijtje te zetten wat je allemaal nog moet doen en hoeveel tijd je er kwijt aan bent, en probeer het dan een beetje te plannen. Ik weet niet of het je helpt, maar als ik zie wat ik nog moet doen en ik weet hoeveel tijd het kost, dan kan ik mezelf vaak weer wat rustiger krijgen.
NieneWiep schreef:Dat is nog best laat Miriam! Dan heb je echt super weinig les nog daarna. Mijn laatste toetsweek begint vrijdag.
Miriam91 schreef:Als je je gemiddelde wilt uitrekenen (bijv. uitrekenen in welke lotingsklasse je komt) welke cijfers moet ik dan allemaal meerekenen. Mag gym daar ook bij en het profielwerkstuk? En moet je eerst afronden en dan optellen enzo of gewoon de komma's erbij?