Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 20:58

Fijn dat het dan zo geregeld kan worden! :)

Ik heb er simpelweg als ik de hele dag gewerkt heb en andere dingen die moeten niet altijd de concentratie voor :o denk dat het daar ook wel aan ligt..

Winged

Re: Het leed dat werk / een baan zoeken heet. Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 22:25

Hier ook hoor.. nog zoveel dingen die ook moeten gebeuren buiten werktijd om. Lastig.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 06:49

Ik had vanochtend een trial van het gesprek van gister en ben aangenomen! Het is helaas maar voor 10 uur in de week, en iets meer met de kerstperiode. Dus ik zoek ondertussen nog verder :)

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 07:29

Ik ben sinds een maand weer werkloos, dus maar weer een uitkering aangevraagd.Nog fgesolliciteerd op de manege bij ons kn de buurt, helaas geen verder gesprek

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 09:54

Gister een gesprek gehad. Ging op zich wel goed, zij het niet dat ik te laat was... ik was echt super op tijd vertrokken maar ik kwam zo in de file terecht. "Gelukkig" waren het 5 minuten dat ik te laat was en ik heb ze gebeld maar oh wat baalde ik.... ik hou er zo niet van om te laat te komen.
Ik hoop maar dat ze het zien als onvoorziene omstandigheid.
Het grappige was wel dat mn enige tegen kandidaat een vriendin van mij is. :-) Dus ik ben benieuwd. We horen maandag meer.

En ik kreeg nog een afwijzing. Functie binnen mn huidige werk. Dus een interne sollicitatie. Reden: Ik ben te hoog opgeleid.
Die had ik nog niet gehoord. :')

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 12:00

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:01

Er komt bij mij te staan dit is interne informatie!

Ik ben 2x (!!!) op gesprek geweest bij een bedrijf, assessment gedaan, 7x achteraan moeten bellen. Ze wilde iemand met ervaring in een specifiek onderdeel.. ben ik serieus afgewezen omdat ik te bekend ben en te veel mensen ken in dat onderdeel (heel klein bedrijfsonderdeel)?! Hadden ze dat verdomme niet kunnen checken voor dit alles?!?! k*tbedrijf heb er echt geen goed woord voor over hoe ik daar ben behandeld. -:(-

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 14:47

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:03

Dungen schreef:
Er komt bij mij te staan dit is interne informatie!

Ik ben 2x (!!!) op gesprek geweest bij een bedrijf, assessment gedaan, 7x achteraan moeten bellen. Ze wilde iemand met ervaring in een specifiek onderdeel.. ben ik serieus afgewezen omdat ik te bekend ben en te veel mensen ken in dat onderdeel (heel klein bedrijfsonderdeel)?! Hadden ze dat verdomme niet kunnen checken voor dit alles?!?! k*tbedrijf heb er echt geen goed woord voor over hoe ik daar ben behandeld. -:(-

Nou wat is dat nou voor idioots.. :o Snap dat je pissig bent.

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 15:19

Leuke functie wwillemijn daar zou je best wel wat reacties op krijgen helaas voor mij echt te ver weg.. :+

Ja ik ben er ook door overdonderd milatje! Ze staan er ook niet echt bij stil dat dit ook wel heel negatief voor hun kan zijn.. als mensen vragen naar mijn sollicitatie daar of waarom probeer je het daar niet eens ga ik natuurlijk niet mijn mond houden :o

Maar lichtpuntje *\o/* ik was net op tijd voor een sollicitatie waarbij ik echt heel erg goed aan sluit. Als ik per direct spullen door kon sturen (wat ik dus gedaan heb) kon ik gelijk mee in de eerste ronde :o

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:13

Door de sollicitatie van net ben ik al door de eerste ronde :o
(Er worden 2 voorrondes uitgevoerd voor de gesprekken)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:14

*\o/* ik duim voor je!!

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:16

*\o/* *\o/* *\o/*

Ik ook ook voor mezelf *\o/* maar dan moet het kwa omstandigheden op huidige werk wel mee zitten :o Maar het is iig een goede boost *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 16:49

Ja precies!

Ik ga in Januari terug naar de schoolbanken ( avond opleiding) := 1 avond per week en dan uiteraard nog thuis studeren.
Wil ook inzetbaar zijn bij rederijen, want die ketsen nu af omdat ik daar geen ervaring en opleiding voor heb. Is ook expeditie en ik heb ze dagelijks aan de lijn in mijn werk, omdat ik met ze samen moet werken...
Laatst bijgewerkt door Ineke2 op 07-11-14 17:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 17:14

Mmm... ik wil ook weer de schoolbanken in , maar helaas loop ik een beetje vast in het "maar wat ga ik doen dan"

Dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 17:29

Ik inderdaad ook sonja! Maar als ik weer wat meer tijd heb ga ik zelf ook een studie doen naast mijn werk. Niet meer wachten op werkgever daar ben ik wel klaar mee wat dat betreft. Als je gaat kijken bij bijvoorbeeld NHA is het meeste wel goed te betalen :)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 17:53

Weer een afwijzing binnen. De reden is dat de vacature reeds is vervuld maar hij staat nog wel op de site. Ach zij lopen geld mis denk ik maar zo.

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 03:27

Mag ik mij hier ook melden? Ik ben werkzaam als psychiatrisch verpleegkundige maar heb een oproepcontract en geen vastigheid. Ik ben op zoek naar een duaal plaats voor de HBO verpleegkundige opleiding maar probeer ook overal wat binnen te komen zodat ik makkelijker kan doorstromen. Binnen de psychiatrie wel twee gesprekken gehad, beide niet aangenomen maar wel een positieve reactie gekregen. Het ligt met name aan leeftijd en ervaring, ook wel begrijpelijk!

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 06:53

Ik meld mij trouwens ook om sollicitatiebrieven na te kijken e.d. Tijd zat momenteel in de nachtdienst. :P

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 23:59

Nou ik krijg vanochtend een smsje van mn nieuwe werk; ze besluiten om nog meer kandidaten te interviewen, daarom heb ik geen shifts gekregen. Lekker dan. :roll:

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:15

Balen zeg Spikkefire!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:26

Wat zuur spikkelfire, zou je daar vandaag beginnen?

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:31

Deze week zou ik beginnen. Heel toevallig belt 10 minuten later een ander cafe op waar ik 2 weken geleden was, maar ze hadden toen net 2 mensne aangenomen. Ze belde dat 1 persoon toch niet zo best was, of ik morgen kon proefdraaien. :D Meer uren, dichterbij, leuker cafe en wss beter salaris. Toeval. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:33

Dan heeft het zo moeten zijn, fijn!!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-14 09:45

Oh dat is dan wel weer fijn! Succes!