Ineke2 schreef:Mag ik eens een voorbeeld Dungen? Per pb desnoods? Ik ben wel benieuwd
Daar ben ik ook benieuwd naar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dungen schreef:Hahahaha ja Ineke ik ook altijd!![]()
En ik stuur een stukje door via pb![]()
Is trouwens een brief die me wel 2 gesprekken op heeft geleverd maar helaas door een interne miscommunicatie heeft p&o de verkeerde een aanbod gedaan
mag ik ook een pb?
) van pb's van stille meelezers.. Jammer dat jullie niet mee kunnen kletsen om welke reden dan ook
En ik vind het echt niet erg om een keer wat door te sturen maar dit word me te extreem, ik stuur nu dus even niets meer door.. ik zet dit dus ook in het topic omdat het niet te doen is om jullie allemaal een prive bericht te sturen. Ik hoop dat jullie dit begrijpen
Volgens mij ligt dat wel onder het minimumloon.
1495 is minimum denk dat ze iemand zoeken die nog onder jeugdloon valt of het is niet voor full time
Meliaforever schreef:Zag net een vacature voorbij komen van de ANWB voor administratief medewerker..
Stond er in fulltime functie met salarisindicatie 750 tot 1250..Volgens mij ligt dat wel onder het minimumloon.
.. zowel van werkgever als potentieel werkgever . Kan het niet openbaar zetten want het is echt weer zo'n situatie die je niet zo vaak tegen komt en waardoor ik gelijk herkenbaar ben