Volgens mij maakt het niet hóé je alles tekent, als je maar zorgt dat de COOH en OH niet in hetzelfde vlak komen te liggen.
Ik had COOH bij de dikke streep, en OH bij de stippelstreep, en andersom.
Volgens mij is dat ook wel goed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nu moet ik maar gewoon gokken dat wat ik de afgelopen 6 jaar gedaan heb een beetje is blijven hangen
) en 30 juni. Nu maar hopen dat ik dan niet hoef te werken, of iig iets kan regelen 
Dit vind ik dan wel weer een geniaal ideeCitaat:Naast de gebruikelijke feestuitrusting (bier, muziek e.d.) is er ook een “book-burning”! Iedereen heeft de mogelijkheid zijn overbodig geworden schoolboeken, schriften of andere papieren zooi te verbranden op een daarvoor aangelegd vuur. Dus neem alle boeken die je kwijt wilt, mee! (denk hierbij aan vakken zoals levensbeschouwing…)
Zoiets moesten we hier ook maar organiseren

Veel succes iedereen!
Rubiquil schreef:Rubiquil schreef:Bij scheikunde bedoelen jullie bijvoorbeeld H2O (l)
en dan die l van liquid?
Dat hoeft er iig NIET bij!! (Tenzij er om gevraagd wordt natuurlijk...)
Rot bio... pf ik ga nog maar weer verder...
sorry beetje lui, even gequote uit het andere topic, ga gauw weer verder!
MoonWencke schreef:Dit vind ik dan wel weer een geniaal ideeCitaat:Naast de gebruikelijke feestuitrusting (bier, muziek e.d.) is er ook een “book-burning”! Iedereen heeft de mogelijkheid zijn overbodig geworden schoolboeken, schriften of andere papieren zooi te verbranden op een daarvoor aangelegd vuur. Dus neem alle boeken die je kwijt wilt, mee! (denk hierbij aan vakken zoals levensbeschouwing…)

fury_berber schreef:Pff heb natuurkunde examen gemaakt, ging echt niet goed
De examens zijn zó veel anders dan de nat SE's..!
Scheikunde ook trouwens, maar scheikunde is een 5 wel te halen denk ik.
(durfde gister mijn boeken niet meer in te kijken, omdat ik bang was iets tegen te komen dat onbekend zou zijn
)